Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 D3 4E paino

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A8 D3 4E paino

Minkalaine omamassa teilla on erilaisilla mootoreilla.
    Mulla on 4.2 bensakone saksan rekisteriotten mukaine tyhjäpaino 1855kg.
    A-katsastus vaatis Coc todistuksen ja siellä oli 2010kg. ja nyt ne uhka laitta sen omapainoksi rekisteriotteseen.
    Kokonaispaino kummassakin 2380kg.
    En tiedä, onko mitän välia silla omapainolla tai ei.

Vironkielinen rekisteriote mulla sanoo my2004 4.2 bensalle täismass ja registrimass molemmat 2380kg, tühimass 1940kg.

Vaaditaanko todella tuo coc-todistus aina, vaikka auto on EU alueella rekisterissä ja katsastettu?

Comment

Eikö tuolle autolle ole valmis tyyppihyväksyntä olemassa ?
      Olen tuonut usean vanhemman auton joilla kaikilla on ollut Valmis EY-tyyppihyväksyntä, silloin ei tarvitse vaatimustenmukaisuustodistusta.
      Tai voisiko tätä käyttää:"Aiemman rekisteröintimaan vaatimustenmukaisuuden osoittamiseksi riittää, että ajoneuvo on hyväksytty lähtömaassa rekisteriin ilman poikkeuslupia ja sen rakennetta ei ole jälkikäteen muutettu". Suora lainaus Trafin sivuilta.

Comment

No ei taida onnistu enä suomen rekisterin saata sitä saksan 1855kg painoa,katsurin mielestä hirvea maanpetos olisi, vaikka tietokannassa onkin kyseisen version paino 1855-2010kg haarukassa.
        Olisi pitänny heti alussa väärentä se CoC siihen 1855kg.
        2010kg omamassa sisältä kuskin ja kaikki nesteet.
        Kävin vielä kaatopaikalla huviksen puntta auton täydella tankilla ja 1930kg se näytti, siihen se vaja 90kg kuski ja aika tasa 2010kg ollaan.
        Mä tilasin oman CoC´n eurococ.eu

CoC´n saa ilmaiseks jos auton hake virosta ja se on siellä ollut rekisterissa aikasemin. ark anta sen.

Comment

Olisi pitänny heti alussa väärentä se CoC siihen 1855kg.
          Mitä hyötyä tällä haetaan?

Comment

Working...
          X