Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

17 tuumaiset vanteet c4:een

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 17 tuumaiset vanteet c4:een

Ostin 17 tuumaset vanteet c4 avanttiin, minkä kokoisia ja merkkisiä kumeja suositteletta vai kannattaa noin isoja laittaa ollenkaan alle.

225/45-17 on minulla ja Barum Bravurikset. Ihan hyvät gummit. Seuraavat tulee samanlaiset tai sitten Continental tai Pirelli. Minulla tosin on sedan. Eikös tossa avantissa pitäny ottaa jotain kantavuuksiakin huomioon?

Comment

Mulla on kans tuo 225/45/17, Pirellin PZERO Rossot.
      Tosin isompaa vannetta pitäis melkeen katella.. :)

Comment

Tokihan tuo renkaan koko riippuu vanteen leveydestäkin, mutta tuo poikien mainitsema 225/45 on varsin soppeli rengas jos ei mitään 10" leveitä vanteita autostasi löydy.

Comment

vanteen leveys on 7.5 tuumaa, meneekö noilla 225:lla kuin uraherkäksi?

Comment

Ei mene, mutta riippuu tietty alustan yleisestä kunnosta ja renkaan merkistä ja mallista.

Comment

Mulla on 205/50-17 kohtuullisilla Nokian kitkarenkailla (kesällä 235/40-18).

Comment

Ei todellakaan ole liian suuret vanteet. Toimivat Avant-Audissakin tosi hyvin.
                Kuten Porkkiskin sanoi, ei se uraherkkyys ainakaan renkaista johdu. Jos nivelissä on väljää/ohjauskulmat haitarillaan uraherkkyyttä arvatenkin tulee. 7½"-vanteelle voi laittaa kyllä hyvinkin alle 225mm leveän kumin. Kyllä ne rengasliikkeen pojatkin osaavat auttaa. Huomattavahan on tietenkin farkun suurempi kantavuus, joka ei tule yleensä ongelmaksi tuon levyisten renkaitten kanssa.
                Älä ihmeessä osta "hinnat alkaen"-renkaita...siitä se riemu+vetely vasta alkaakin.

Comment

Working...
                X