Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
itellä kanssa sama mietinnässä. kovasti kiinnostas Konin sport kit, hintakaan ei nyt mikään maata kaatava loppujen lopuksi ole. Jos jollain kokemusta tosta konista nii ois mukava kuulla.toinen vaihtoehto ois sachs performance?
Jos pysytään Konin hintaluokassa niin H&R tai Eibcah jouset ja bilsteinin iskarit.
Sachsit jättäisin hyllyyn, tyrkyttävät samoja jousia liian moneen eri versioon samasta että voisivat toimia kunnolla (kokemusta omaava).
H&R + Bilstein sprint.
50 tuhatta mukavaa kilometriä takana joten voin väittää toimivaksi paketiksi.
Itse jätin nuo turhat säätökikkailut muille.
Noilla haetaan mun mielestä lähinnä katu"uskottavuutta" nykyään.
Ainakin tuning-piireissä tuntuu olevan näin.No jos jaksaa säätää niin saahan noilla hyvän alustan aikaiseksi ja just sellaisen kun haluaa.
Säädöt kuitenkin monella päin persettä:)
Laakista kun on säädöt kohdallaan ei tarvi enää leikkiä.
Mulla ollut reilun vuoden (vai jokohan siitä on kaksi? Noh, oli miten oli) Eibachin Pro-System ja ei voi muuta kuin kehua yleispätevänä alustana. Toimii kadulla, maantiellä ja radalla. Joku vois sanoa ettei missään hyvin, mutta mun mielestä joka paikassa ihan riittävän mainiosti. Radalla ehkä heikoin, mutta siellä niitä kilsoja kaikkein vähiten tuleekin.
Auto tosin on aika eri kuin vajaaveto-TDI-avant eli quattro-1.8T-sedan, mutta kuitenkin.
A3:ssa ollut 3.5 vuotta konin korkeus ja jäykkyys säädöllinen alusta ja hyvät kokemukset on siittä
ja ainakaan sillä jäykkyys säädöllä ole kyllä palijo suurta hyötyä katu autolle mutta on han sillä kyllä makee kantata mutkiin ku säätää tiukalle alustan ei palijo keinu!katu kivetyksellä tekarit tippuu kyllä!!mutta seuraavaan rojektiin voisin laittaa tuon korkeus säädöllisen alustan mut en välttämättä tuota jäykkyys säätöä!ja
korkeutta on mukava laskea kesäksi ja nostaa sit talveksi!mut se hän on tietysti maku kysymys mistä tykkää !!!
Hinta oli silloin säädettävä alusta 1000? + FK-Automotiven sovituspala 100?
Voisiko näistä keskusteluista päätellä, että eibach pro-system (jouset, iskarit =-30mm madallus) olisi aika lähellä tuota S-line alustaa? Jostain syystä eibachin sivujen mukaan B6 malliin ei löydy pro-system-plus pakettia, jossa olisi mukana myös jäykemmät vakaajat.
Onko kenellään kokemuksia ko alustasta B6 avantissa?
Hinta-arvio S-line alustalle (lisävarustekoodi 1BV) 1100? merkkiliikkeessä Oulussa. Hinta sisältää iskunvaimentimet, jouset ja pohjaanlyöntikumet, mutta ei erilaisia vakaajia. Palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa, vaikka en vielä tilausta jättänytkään:)
Erilaisia jousia eri akselipainoille on olemassa yllättävän paljon. Käsittääkseni auton akselien "weight class" arvon saa selville huoltokirjan lisävarustetarrasta. Omassa autossani on koodit 0YM ja 0JJ.
Taitaa Eibach pro-system tulla aika paljon edullisemmaksi.
Comment