Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

DDC alustat (KW)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• DDC alustat (KW)

Onko kenelläkään kokemuksia tuollaisista DDC-alustasarjoista http://www.kwsuspensions.com/kw/info/kw_ddc/ ? En tiedä tarjoaako niitä muut kuin KW. Variante 3:seen verrattuna säätö olisi ainakin hippasen helpompaa ja täten sitä tulisi varmaan käytettyäkin. Mulla oli TT:ssä V3 ja takapään säätö oli ainakin siinä sellainen projekti, että säädin sitä 2vuoden aikana tasan kaks kertaa.
    Tuollaista ollaan nyt katsottu kaverin RS3:seen, jossa ei ole siis vakiona mitään Audin magnetic ride-systeemiä, mutta eihän tuo taida sellaista vaatia?
    Eli tuossahan tulee kaikki ohjainlaitteet mukana ja toimii ihan itsenäisenä järjestelmänä?

On ainakin suht iso homma asentaa, kun tuota tuli selviteltyä RS3:sen ja tuon nykyisen TT RS+:n kohdalla. Voi asentaa kaikki nippelit(RS3) tai sit hyödyntää TT:n Magnetic Ridea. Jälkimmäinen vähentää työtä pirusti.
    Miksi sinne taakse pitäisi usein päästä säätämään nimenomaan yläpäätä? Siellähän on ulosjousto, harvoin sinne luulis tarvitsevan mennä. Alhaalla sisäänjousto, mitä voi joutua tiukentaa esim radalle. Itse päädyin Clubsportiin sen takia, kun noihin DDC juttuihin ei saa säädettävää yläpäätä. Niin ja pitäs olla mielellään omenaluuri, että järjestelmää voi hyödyntää kokonaan.

Comment

No eipä siihen nyt usein tarvitsekkaan päästä, mutta olisi se mukava radalla ja miks ei kadullakin päästä hieman helpommin kokeilemaan eri setuppeja. Hommaa on kyllä varmasti, sen verran on johtoa että menee jo yks päivä kun miettii että mistä ne vetää :D. Oliko sulla toi clubsport RS3:sessa vai tuossa TT:ssä? Oletko ollut tyytyväinen?

Comment

Molemmissa. RS3:ssa pelas kuin unelma, mutta säätelin mä sitä useamman tunnin. Mut sit ei tarvinnutkaan niihin koskea. TT:ssä sama homma. Molemmissa oli mukana myös säädettävät yläpäät ja se on oikeasti hyvä juttu. Nuo kun saisikin ainakin V3:seen ja DDC:hen niin uskon et myynti kasvas. Mulla oli RS3:ssakin camberit luokkaa -2.5 joka kulmassa(+tietenkin madallusta ja jäykkyyttä) ja uskomattoman paljon parani orkkikseen verrattuna joka osa-alueella.

Comment

Working...
        X