Kai ne oletettavasta myydään ns.toimintavalmiina, eli ilmatiiviinä. Vai onko kaikki kaikki ryynit turhia, mitkä tulee eri tuotteiden mukana..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Aerolia Audiin /ilmajousituksen kuivainasiaa
Collapse
X
-
-
Vieras
Niin sitä mä yritin kysyä, että tuleeko ryynit, kun ostat uusia, toimintavalmiina eli vakuumissa. Eli pussi auki, kompuraan ja paketti autoon kiinni. Tyhmäähän olisi uusia alkaa kuivaamaan, sama se on sitten tehdä vanhoille. Ideana siis saada koko homma sujumaan mahdollisimman nopeasti ja yksinkertaisesti.
Comment
-
Allroadin SSP:stä sivulta 17 näkee hyvin kompuran eri komponentit:
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_243.pdf
Comment
-
Tästähän ei enempää selviä kuin tuosta Allroadin SSP:stä mutta laitetaan nyt linkki tänne, eli "adaptive air suspensionin the Audi A8".
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_292.pdf
Comment
-
Ryynit pakattu, ainakin heillä
Tässä korjaussetti kompressorille jossa ryynit näyttää olevan pussissa: http://landyair.com/products/wabco-a...ssor-seal-kit/
Comment
-
-
4F kompressorin sijainti
Ei ole ELSA käsillä, niin voisko joku ryynit kuivannut (tai vaihtanut) kertoa missä 4F:ssä kompressori majailee?
Ja ennen kaikkea mitä pitää purkaa, että kompressoriin pääsee käsiksi.
Meinaa olla keula melko low-rider modessa aamulla, kun pakkasta on yli 20 astetta. Mitä ilmeisimmin kosteus siellä tekee tepposiaan...
Comment
-
Omassa 4äffässä vajoilee perä, mutta lienee sama syyllinen? Onko jollain tarkempaa käsitystä tuosta toimintalogiikasta, tänään aamulla kun lähdin töihin ajelemaan niin vilkutteli valoja koko matkan mutta ei nostanut perää. Vasta perillä ollessani sammutin ja käynnistin uudelleen auton jonka jälkeen perä nousi hetkessä oikeaan korkoon. Oliko siis venat aamulla niin jäässä, että ensin yritti aikansa ja kun ei onnistunut niin luovutti?
Comment
-
Omassa 4äffässä vajoilee perä, mutta lienee sama syyllinen? Onko jollain tarkempaa käsitystä tuosta toimintalogiikasta, tänään aamulla kun lähdin töihin ajelemaan niin vilkutteli valoja koko matkan mutta ei nostanut perää. Vasta perillä ollessani sammutin ja käynnistin uudelleen auton jonka jälkeen perä nousi hetkessä oikeaan korkoon. Oliko siis venat aamulla niin jäässä, että ensin yritti aikansa ja kun ei onnistunut niin luovutti?
Oma 4F kulkee parhaillaan takamus maata viistäen. Ei yritä enää edes nostaa. Kompura päästi savut viimeksi toimiessaan.
Comment
-
Eräänkin kerran kosteutta poistaneen kokemuksia, kuivaus rakeita saa ostettua raskaankaluston korjaamosta 10e hintaan sellaisen säkin että riittää vaihdella eräänkin kerran. Ja jos on nosturi niin ei tarvi rengasta ja sisälokaria irrottaa kunhan pohjan suojamuovin ruuvailee irti niin kompuran saa irroitettua (irrottamalla kompuran siitä asennusraudasta)
Comment
Comment