Täällä puhutaan paljon noista maalivioista A4/ B8 mallissa. Onko ketään, jolla tuota ongelmaa EI olisi ollut. Ostin juuri kyseisen mallin vm. 2008,2.0 TDI kun päätin hieman satsata " laatuun".Minulle tuo oli jo satsaus, kun ennen olen ajellut reilu 10 v vanhoilla autoilla.En älynnyt tätä palstaa seurata ennen hankintaa. Voimansiirto-ongelmista tiesin ja tähän oli tuo asia jo korjattu. Mutta että vielä tämä.Harmittaa, kun luulin ostaneeni jo hieman paremman luokan auton!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4/ B8 maaliviattomat
Collapse
X
-
No Audi kuitenkin korjailee niitä aika tiiviisti. Ei muuta kuin tarkistelemaan omaa ostosta ja sitten liikkeeseen asiasta valittamaan. Joskus nuo maaliongelmat näyttävät aika pieniltä, joita kyllä korjataan aika isosti.
Ja eipä taida olla ainoa merkki markkinoilla, jolla on ongelmia sinkityksen ja uusien maalltyyppien kanssa. Ja kannattaa kurkistaa myös sinne etu- ja takalokarin sisäpuolelle...."nimimerkillä parin päivän urakka..."
-
Mulla myös heinäkuussa ostettu B8, vm 10/2008, ja viikonloppuna viimeksi oikein etsimällä etsin noita maalivikoja, mutta en kyllä löytänyt. Eikä ole ed. omistajan toimesta missään takuukorjauksessa maalien osalta käytetty. Ed. omistaja ostanut auton 02/2012 suoraan ekalta omistajalta saksassa.
Comment
-
Mulle vähän vaikea ymmärtää mitä topiccin aloittaja ajaa takaa.
Jos ottaa päähän mitä tuli ostettua ja luuli olevan jotain muuta, löytyy jo ketju chattipuolella.
Maalivioista on myös jo olemassa topicci.
Jos tarkoitus oli että tähän kirjoittavat ne joilla ei ole maaliongelmia autoissa, ketä se hyödyttää.
Luulisin kuitenkin että on huomattavasti enemmän maaliviattomia autoja kun ongelmia tapauksia, ja niin kuin Jukuri kirjoittikin Audi korjailee niitä.
Comment
-
Se ei ihan pidä paikkansa, positivisista ja iloisista asioista saa ja pitääkin kirjoittaa :) .
Tervetuloa audinomistajaksi ja forumille.
Comment
-
Minusta mukava lukea näitäkin, mutta jos ei saa niin ei mahda mitään.
Ensin pitää käyttää searchii tai guuglee, jos sitte ei löydä vastausta niin ehkä voi uuden tobikin aloittaa.
Comment
-
Niin, useinhan tänne tosiaan vain vioista kirjoitellaan, varsinkin näin uudemmat ja harvemmin kirjoittelevat käyttäjät (koska on ongelma tai hätä käsillä).
Mutta kyllä keskustelu on vapaa, ja lisää myös positiivisia, hyviä ja iloisia juttuja saa tulla.
Ja ai niin, itsellä ei ole (ainakaan vielä) lokasuojissa ongelmia, tosin auto tehty tehtaalla 10/2011.
Comment
-
"TPY", olet varmaan ostanut hyvän auton, minäkin tein samoin ja ajattelin sijoittavani hieman laadukkaampaan autoon ostaessani Audin. Tänään tuli audi-ILOsanomaa, kun ilmoittivat soittaessani, että saan kuitenkin maalilohkeilun takuukorjauksen uudelleenkorjauksen goodwill'na.
Nyt on vaan ILOISTA asiaa, sitä taustaa vasten, että mennyt audin omistus-vuosi on ollut kohtalaisen...sanoisinko värikäs. Korjauksen kokoluokka vähän yllätti, kestää n. 3 vk, mutta ei hätää, ILO ajaa uutta Jettaa sijaisautona, dsg:tä ja muuta.Viimeksi muokannut calacucco; 24.9.2014, 19:16.
Comment
Comment