vm 2000 A6 ksenonit eivät säädä, anturit on vaihdettu ja ei enää vikakoodeja järjestelmässä. Testerillä säätömoottorit liikkuvat, mutta varsinaista säätöä eli ajovalojen ylösnostoa ei tapahdu. Onko tuttu juttu jollekin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ksenonien säätö ei pelaa
Collapse
X
-
Kärry oli Atoylla sähkärillä. Ajoivat useamman kerran asetuksiin ennen kuin säätö heräsi ja sääti valoja kun ukkoja lastasivat takakonttiin.
Vein leimalle ja kas, eipä toiminut enää samalla testillä. Siuellä Atoyllakaan ei ensin toiminut, mutta ei myöskään antanut koodeja.
Jossain siis pätkii, mutta missä. Onko Audilla tarkemmat testerit vai löytyykö samat viat Atoy:n pajalla?
Comment
-
Onko autoa laskettu?
Tuli vain mieleen oma kokemus eräästä tontitetusta A6:sta, johon ei sopeutusta voinut tehdä kun anturit eivät olleet ns. hehtaarilla. Toki antoi vikakoodia xenoneista, mutta säätö ei myöskään toiminut. Tuolla http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=46125 lisää.
Comment
-
Tehtaan q-alusta jolla toimi ennen.
Osaako joku kommentoida että mihin anturit on johdotettu eli missä ohjausmoduuli on, ja mikä muu säätöön liittyy? Onko esim valokatkaisijalta piuha säätöyksikölle joka kertoo että onko valot päällä eli tarviiko säätää vai miten järjestelmä aktivoituu? Se selittäisi sen että ei säädä kun ei ymmärrä että on tarve...
Comment
-
Löytyisikö jostain sähkökaavio vm 2000 A6 C5 prefacelift mallin ksenonvalojen ohjaukseen? Tuntuu olevan ongelmana täällä päin että tiedonpuutteeseen kaatuu korjailuyritykset.
Osaako joku valaista asiaa että mistä herätesignaali syntyy ja minne se on kytketty herättämään tasonsäätö eli missä päin autoa signaali fyysisesti kulkee. Ei liene mikään monimutkainen systeemi, mutta kun kaikki on piilossa niin hankalaa hakea.
Comment
-
Onko ennen antureiden vaihtoa moottoreita/antureita käytetty virtoja päällä niin ettei moottorit/anturit ole olleet paikallaan, että alkuperäinen asentotieto on ns. kadonnut?
Onko uusien antureiden jälkeen tehty sopeutusta?
Onko antureiden mittaustietoa tarkstettu?
Lähtisin nyt kuitenkin VCDS:llä lukemaan measuring blockista kun auto on vaaterissa peruskorkeudessa, että mitä antureiden mittaustieto näyttää... sen jälkeen tutkisin onko jotain oikeaa vikaa.
Comment
-
Vanha ketju mutta sama aihe.
C5 -99 herjaa takavasemman anturin short to ground (vai short to plus) vikakoodia. Johtohan sieltä oli hapertunut poikki. Alkuperäinen johtosarja kokonaisedullinen 370€. Muistaako joku miten pitkälle taka-anturilta johdot menee sitä alumiiniputkea pitkin ja mistä toinen pää tulee näkyviin? Ilmeisesti siellä tavaratilan vasemman verhoilun (Avant) takana jossain on ohjainlaite. Toisekseen, saako sitä 6-napaista liitintä (7M0973119) jostain uutena niin että olisi pätkät johtoa jo mukana?
Comment
Comment