Saako TT:seenn mistään muusta mallista kunnollisia pesureita? Alkuperäiset viuhkamalliset ovat itse korollajorman keksintö, eivät suihkuta pyyhkijöiden yli kunnolla vaikka kuinka säätää, eikä uusista ollut apua, eikä pyyhkijoiden asennon muuttamisesta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
TT 8n. Tuulilasin pesurit
Collapse
X
-
Laita ikkunapinnoite tuulilasiin, niin ei tarvitse käyttää pesureita kovin kummoisesti enään. ;)
Mitä muistelen ex-tt:stä, niin ei mun mielestä suihkussa ollut mitään vikaa. Joten voisiko olla jotain vikaa nykyisissä tai jotain?
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jonde Näytä viestiSaako TT:seenn mistään muusta mallista kunnollisia pesureita? Alkuperäiset viuhkamalliset ovat itse korollajorman keksintö, eivät suihkuta pyyhkijöiden yli kunnolla vaikka kuinka säätää, eikä uusista ollut apua, eikä pyyhkijoiden asennon muuttamisesta.
Comment
-
Hmm, meillä olevissa TT.ssä on parhaimmat pesurit vrt. muihin talouden autoihin. Viuhka leviää nätisti molemmille puolille pyyhkijöiden yläpuolelle. Ettei olisi pumpussa tai letkuissa jotain skönää minkätakia ei jaksa heittää kunnolla lasille ainetta?
Ikkunapinoite on myös pop, ei tarvitse pyyhkijöitä kuin ihan kaupungissa lipuessa.
Comment
-
Kuten kirjoitin, on kokeiltu uusiakin suuttimia, ei vaikutusta. Ja en usko että pumpussa on vikaa, sillä ilman suuttimia kokeiltaessa painetta riittää kyllä ja kokeilin myös vanhaa mk1 golffin suutinta letkun päässä ja toimi edelleen hyvin.
Joten edelleen, löytyykö jostain muusta mallista, tuohon sopivat perinteiset toimivat suuttimet.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tommi[FIN] Näytä viestiHmm, meillä olevissa TT.ssä on parhaimmat pesurit vrt. muihin talouden autoihin. Viuhka leviää nätisti molemmille puolille pyyhkijöiden yläpuolelle. Ettei olisi pumpussa tai letkuissa jotain skönää minkätakia ei jaksa heittää kunnolla lasille ainetta?
Ikkunapinoite on myös pop, ei tarvitse pyyhkijöitä kuin ihan kaupungissa lipuessa.
Comment
-
Comment