Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Madalluksen vaikutus Quattron ajo-ominaisuuksiin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    ^ Niin olettaen että "vipuvarsi" on saman pituinen.

    Itsellä on H&R vakaajat joita säädetään juurikin muuttamalla vivun pituutta. 25/21mm oli ainakin jäälle vähän liikaa, loivimmassa asennossaankin :-) Vakiot lienevät luokkaa 19/15mm.

    Comment


      #32
      Noniin nyt on risan takavakaaja ollut autossa kolmisen viikkoa (autossa oli jo h&r:n korkeussäädettävä alusta) ja kyllähän sillä ihan selviä vaikutuksia on:

      - Puskee todella harvoin ja silloinkin luisto on oikeastaan sellaista etupainoista nelipyöräluistoa, jonka saa terävällä kaasun näpäytyksellä muutettua yliohjaukseksi.
      - Ei tarvitse vaihtaa kakkosta silmään kadunkulmasladeissa vaan onnistuu kolmosellakin hienosti.
      - Kakkosella kun tekee saman saa varautua melkoiseen vastaheittoon.
      - Sisäkurvin puoleinen takarengas pitää heikommin ts. jyrkistä mutkista nopeasti ulos pyrkiessä tulee ikävä lukkoa.
      - Takapää on "hermostuneempi" töyssyissä, vähän samankaltainen ilmiö kun rata-autot nyökkivät/pompottavat epätasaisuuksissa.
      - Bensa läikkyy tankissa enemmän kuin ennen (kesti jonkin aikaa ennen kuin tajusin mikä tämä ylimääräinen ääni on)
      - Kaveritkin huomaa eron kyydissä istuessaan.
      - Suosittelen.

      Comment

      Working...
      X