Pitäisi saada manuaalivaihteisen Audi C5 A6 2.7 Biturbon vetoakselit soviteltua 6v-m 3BG TDI Passatin laatikkoon. Ongelmana on Passatin laatikon laipat jotka ovat 100mm ja kyiseisessä audissa siis 108mm.
Kumpi siis helpompi/realistisempi toteutus? Passatin sisänivelet Audin vetoakseleihin, vai Audin laatikosta laipat Passattiin? Jälkimmäinen vaihtoehto kiinnostaisi tehonkeston kantilta enemmän. Onko noilla laipoilla muuta eroa kuin pulttijako, eli sisäpäästään ovat identtiset?
Kumpi siis helpompi/realistisempi toteutus? Passatin sisänivelet Audin vetoakseleihin, vai Audin laatikosta laipat Passattiin? Jälkimmäinen vaihtoehto kiinnostaisi tehonkeston kantilta enemmän. Onko noilla laipoilla muuta eroa kuin pulttijako, eli sisäpäästään ovat identtiset?
Comment