Hei. Mistä saa edullisesti pelkät napapultit (C4 quattro), kun pitää etutolpat irroittaa jousien vuoksi, ja pultit kuulemma kertakäyttöisiä??
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Napapultti C4
Collapse
X
-
Eipä ole vetarit itellä karanneet ainakaan, kahdesti ollut samat pultit (12.8 kovat) urssissakin auki, kun murrosten suojakumeja tullut vaihdeltua.
EDIT: Tarvikkeena saa sellaisiakin suojakumikittejä parilla kympillä, joissa tulee mukana pultti, vetarin pään c-sokka, suojakumi ja rasva. Niissä mitä itse olen ostanut ovat olleen pulttia lukuunottamatta samanlaisia pakkauksia.Viimeksi muokannut terroristiristo; 11.6.2014, 15:27.
Comment
-
Napapultti C4
Kiitos vastauksista....stressaa lähinnä se että jos ohjeen mukaan kiristää sen uudestaan 200nm +90 astetta, niin meneekö poikki, kun se tuntuu jo tuon ensimmäisen kiristämisen aikana aika kumilta, niin miten se toisen kerran kestää, en viitsisi ruveta katkennutta pulttia vetarin sisältä sitten ulos jyrsimään....??? onko udelleen kiristämisen kestosta kokemuksia??
Comment
-
Itse olen käsin kiristänyt kiinteän kääntimen ja 50cm varren kanssa "kiinni", momentista tietoakaan. Ei ole koskaan löystynyt ainakaan.
Comment
-
Homma tehty, ja mikä mukavinta kesti pultit uudelleen kiristelyn, mutta nyt ärsytttävä
vika etu iskareiden yläpäässä siis molemmissa, kun pyöriä kääntää kuuluu ärsyttävää natinaa, iskarin yläpään laakerit vaihdettu sekä kaikki siellä olevat kumiosa, laakerit oikeassa asennossa yms, ja ohjaus kevyt mutta kummatkin puolet narisee/natisee olipa pyörät maassa tai ei....(auto urs4)...ONKO tämä tuttua?
Comment
-
Pultin paksuus on 16mm, ja niitä on näköjään eri kannoilla kuusiokolona, ja tavallisina....
Natina tulee jotenkin etujousen yläpään jostain kumi osasta iskarin yläpään kiinnityksessä tai siitä sellaisesta muovi suojasta joka yläjousi lautasen alapuolella ettei likaa menisi jousen laakerille....en tiedä mutta voi olla että se häipyy kun enempi ajelee....?? mutta se on ärsyttävä ääni muutoin hiljaisessa autossa...
Comment
Comment