Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

pyöränsuuntausta Jyväskylästä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• pyöränsuuntausta Jyväskylästä

Mihinkä kannattaa Jyväskylässä viedä suunnattavaksi, kerralla oikein olis tavoite?

Rengasnuora, osaavat homman

Comment

Ainakaan Seppälän Vianorille ei kannata viedä. Erehdyin siellä käyttämään yhden auton pari vuotta sitten, ja tuhot oli melkoiset, kun asentajalla kyllä voimaa oli mutta ei älyä.
      Loppujen lopuksi taisin käydä 4 kertaa ennenkuin homma tuli suurinpiirtein kuntoon, itse ostin varaosat ja Vianor "tarjosi" työt.

Comment

Kannattipa taas kysäistä, vianorille olisin mennyt muuten. Pitää nyt vaan ensin taistella tuo raidetangonpää paikoilleen, on nimittäin tiukassa se poikittainen pultti.

Comment

Rengasnuoralla laitettu kuntoon yhdellä hintaan. Korjattu jos ei ole mennyt kerralla kohdilleen ja laitteet minulle kerrotun mukaan kalibroidaan ajoittain. Kerran sattui olemaan kalibrointi tulossa, joten pyydettiin tulemaan uudestaan, jotta menee kohdilleen (B8:n kanssa vähän tarkkaa, ohjausta säädettiin ohjearvojen sisällä eri asentoon, että oikeasti oli kohdillaan). Oikeaan aikaan mennessä on päässyt saman tien säädettäväksi. Palvelu aina hyvää myös rengaspuolella ja hinnat kohdallaan.

Comment

Komppaan edellisiä, Rengasnuoralle vaan. Pari autoa nyt siellä käyttänyt, palvelu hyvää ja aikataulut pitää. Toisessa kun jäi ratti vinoon, otettiin nopeasti uudelleen suuntaukseen ja homma hoidettiin kunnialla kotiin.

Comment

Ei ikinä Vianorille. Mä käytin viime kesänä Auto-Mäenpäällä säädöissä ja kulmat tuli kohdalleen sekä ratti suoraan. Annoin vielä omat toiveet säädöistä ja homma hoidettiin 100%.

Comment

Pyöränsuuntausta Jyväskylässä

Mikan ja Anssin Autohuolto Palokan Heinälammella hallitsee homman ja tekee sen nykyaikaisilla laitteilla.

Comment

Working...
                X