Tiedän että tästä asiasta on kirjoiteltu jo paljon ja paljon on siitä tullut luettuakin.
Nyt lopputalvesta oman a6 2.6 vajaavetoisen kolme iskaria alkoi luovuttaa.
Kulmista painelemalla jää auto pomppimaan ja isoissa kuopissa tuo kori hytkyy vähintään mielenkiintoisesti. Pienissä ja terävissä auto vaihtaa pikkuisen suuntaansa.
Alustoja on tullut katseltua netistä vaikka millä mitalla mutta mitäpä foorumilaiset ehdottaisi tuohon? Nuo vakiot on sen verran korkeita että madaltaa saisi reippaastikin mutta auto pitäisi kuitenkin saada vaateriin. Siksi nyt on mietinnässä ollutkin Fk-highsport ja ta-techinxin coiloverit mutta kaikkia saa ehdottaa ja jos jollakulla pyörii tuommoiseen sopiva vähän ajettu sarja niin saa toki tarjota.
Mitä muita osia tuonne alustaan kannattaa vaihtaa samalla rempalla?
Ja toinen kysymys liittyy kytkimen sieluntoimintaan. Tuo on nimittäin alkanut viime aikoina jättää lämpimällä koneella kierrokset 1100 ja kykin pohjaan painettaessa vaihteen vaihdon yhteydessä heittää hetkeksi kierrokset 2000.
1500 mailla pintakaasulla ajettaessa auto nykii hieman, aivan kuin heittäisi välillä moottorijarrutukselle ja jatkaisi sitten kaasulla.
Vakkaria ei ole.
Nyt lopputalvesta oman a6 2.6 vajaavetoisen kolme iskaria alkoi luovuttaa.
Kulmista painelemalla jää auto pomppimaan ja isoissa kuopissa tuo kori hytkyy vähintään mielenkiintoisesti. Pienissä ja terävissä auto vaihtaa pikkuisen suuntaansa.
Alustoja on tullut katseltua netistä vaikka millä mitalla mutta mitäpä foorumilaiset ehdottaisi tuohon? Nuo vakiot on sen verran korkeita että madaltaa saisi reippaastikin mutta auto pitäisi kuitenkin saada vaateriin. Siksi nyt on mietinnässä ollutkin Fk-highsport ja ta-techinxin coiloverit mutta kaikkia saa ehdottaa ja jos jollakulla pyörii tuommoiseen sopiva vähän ajettu sarja niin saa toki tarjota.
Mitä muita osia tuonne alustaan kannattaa vaihtaa samalla rempalla?
Ja toinen kysymys liittyy kytkimen sieluntoimintaan. Tuo on nimittäin alkanut viime aikoina jättää lämpimällä koneella kierrokset 1100 ja kykin pohjaan painettaessa vaihteen vaihdon yhteydessä heittää hetkeksi kierrokset 2000.
1500 mailla pintakaasulla ajettaessa auto nykii hieman, aivan kuin heittäisi välillä moottorijarrutukselle ja jatkaisi sitten kaasulla.
Vakkaria ei ole.
Comment