Eli 2010 A4 olis kiikarissa, Kotkassa lymyäisi jo uitettuna sopiva yksilö. WAUAFAFL6AN059nollaykskuus http://home.mobile.de/EFFECTAUTOSALE...#des_192430562
Eli A4 2.0TFSI Quattro Multitronic
Viime vuonna (ilmeisesti) päässyt poistumaan liikenteestä tulvan tms veden vaikutuksesta. Myyjä vakuuttaa auton olevan kunnossa. Treffit sovittu katselemaan kunhan työ vie sopivasti suunnalle.
Soittelin tänään A-katsastuksen tekniseen tukeen, sieltä nostivat neljä pointtia auton kohdalle:
Vero (päästöjen mukaan 25.3%, kok.massan mukaan 32.8%). Mikäli löytyy EPA-todistus, kaikki ok? Mistä moinen, google tarjoaa vaan mopareita. Lähteistä riippuen 167-9g/km
Takasumari (umpion+säätimen vaihto? + vcds)
Sivuvilkut (peileissä)
Etuvalojen kuvio (vain mikäli E-merkintää ei löydy) sekä drl meidän asetuksille vcds. Umpioiden vaihtaminen suht kallista, 800e-1000e uudet
Kenellä kokemusta saman ikäluokan jenkkiauton tuonnista ja onnistuneesta leimaamisesta? Välttämättä noita xenonumpioita ei kiinnostaisi lähteä uusimaan, eikä päästöjen (co2) mittauttaminen katsurilla kuulosta järkevältä vaihtoehdolta veroprosentin määrittämiseen (lähinnä jos autossa jotain pientä vikaa ja grammat nousee).
MAHTI-järjestelmä antaa myyntihinnaksi 27914e, josta 25.3% olis 7063e. Mikäli mentäisiin 169g CO2 mukaan
Kokemuksia?
Eli A4 2.0TFSI Quattro Multitronic
Viime vuonna (ilmeisesti) päässyt poistumaan liikenteestä tulvan tms veden vaikutuksesta. Myyjä vakuuttaa auton olevan kunnossa. Treffit sovittu katselemaan kunhan työ vie sopivasti suunnalle.
Soittelin tänään A-katsastuksen tekniseen tukeen, sieltä nostivat neljä pointtia auton kohdalle:
Vero (päästöjen mukaan 25.3%, kok.massan mukaan 32.8%). Mikäli löytyy EPA-todistus, kaikki ok? Mistä moinen, google tarjoaa vaan mopareita. Lähteistä riippuen 167-9g/km
Takasumari (umpion+säätimen vaihto? + vcds)
Sivuvilkut (peileissä)
Etuvalojen kuvio (vain mikäli E-merkintää ei löydy) sekä drl meidän asetuksille vcds. Umpioiden vaihtaminen suht kallista, 800e-1000e uudet
Kenellä kokemusta saman ikäluokan jenkkiauton tuonnista ja onnistuneesta leimaamisesta? Välttämättä noita xenonumpioita ei kiinnostaisi lähteä uusimaan, eikä päästöjen (co2) mittauttaminen katsurilla kuulosta järkevältä vaihtoehdolta veroprosentin määrittämiseen (lähinnä jos autossa jotain pientä vikaa ja grammat nousee).
MAHTI-järjestelmä antaa myyntihinnaksi 27914e, josta 25.3% olis 7063e. Mikäli mentäisiin 169g CO2 mukaan
Kokemuksia?
Comment