Onko kellään tietoo minkä kokoinen kuusiokolo avain pitää olla A6 avant 2.5tdi -00 quattron etujarrusatulan kelkan liukupulttien aukaisuun? Eilen kattelin ja kokeilin niitä niin ei käy milliset avaimet siihen. Se on joku jonkun verran isompi kuin 6:sen kuusiokolo mutta pienempi kuin normaalin sarjan seuraava koko. Onko joku tuumakoko vai joku millinen erikois koko?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A6 etujarrusatulan kuusio liukupulttien koko?
Collapse
X
-
-
Ok. Pitää käydä kattoon onko paikallisessa halpamarketissa sellasta kokoo kun on sunnuntai ni ei oo erikoisliikkeet auki.
Comment
-
Joo quattro A6:sen orkkis satulat on. On ne varmaan ne 7mm kuuskantit. Kävin just ostaan sellasen hylsyavaimen niin pääse aukomaan. Kuuluuko muuten sen kelkan ja satulan välissä siinä pultin päällä olla koko sen väli matkan joku haitarikumi kun mulla paistaa paljaana ne liukupultin varret niissä väleissä??
Comment
-
Mulla ottaa noissa etujarruissa palat levyihin vain osalla palalla eli palan yläreunaan jää aika reilu rappu kun palat kuluu epätasaisesti niin mahtuisko noihin orkkis satuloihin ne isommat 312mm levyt kun nyt niis on ne pienemmät?
Comment
-
Joo oli ne pultit 7mm kuusiokololla kun tänään purin satulan. Mulla vaan näyttäs että noilla kannakkeila siel ois tyhjää tilaa viel reilu 20mm ainakin.
Comment
-
Comment