Eli ongelma seuraavanlainen. Rattia kun kääntää linkkuun, joko vasemmalle tai oikealle alkaa " muljumaan rengas ". Jos kääntää vasemmalle ratin , niin muljuu/murtaa oikeanpuolen rengas ja vastaavasti toisinpäin kääntäessä toinen rengas.
Vaihdoin reilu puolivuotta sitten eteen yläetutukivarren, sekä ala taaemman tukivarren. Sen jälkeen kävin katsastuksessa ja alusta ok. Kulmia en säätänyt kylläkään. Auto kulkee suoraan vedossa ja liukumalla mutta uriin ottaa todella paljon.
oikealle puolelle olen vaihtanut laakerin tämän oireen jälkeen, sekä ulomman vetonivelen. Niistä ei vaikutusta. Tuli vaan mieleen että voiko auraus tehdä tämänlaisen oireen, että kun kääntää ratin linkkuun ,niin rengas ikäänkuin kääntyy liikaa sisäänpäin. Voisiko tämä olla mahdollista? Renkaat ei ole kulunut epätasaisesti. Aina ei tarvii edes olla ratti täysin linkussa kun muljaa rengasta, mutta veto pitää olla päällä kun sen tekee. Kuullostaa samalta kuin olisi ulompi vetarin nivel paskana.
osaako kukaan sanoa mistä voisi johtua. Suuntaukseen pitäis mennä varmaan ainakin.. Autona siis a4 b6 etuveto -04 ja alusta on orkkis s-line. Rengas/vanne 225/40-18 / 8"x18"
Vaihdoin reilu puolivuotta sitten eteen yläetutukivarren, sekä ala taaemman tukivarren. Sen jälkeen kävin katsastuksessa ja alusta ok. Kulmia en säätänyt kylläkään. Auto kulkee suoraan vedossa ja liukumalla mutta uriin ottaa todella paljon.
oikealle puolelle olen vaihtanut laakerin tämän oireen jälkeen, sekä ulomman vetonivelen. Niistä ei vaikutusta. Tuli vaan mieleen että voiko auraus tehdä tämänlaisen oireen, että kun kääntää ratin linkkuun ,niin rengas ikäänkuin kääntyy liikaa sisäänpäin. Voisiko tämä olla mahdollista? Renkaat ei ole kulunut epätasaisesti. Aina ei tarvii edes olla ratti täysin linkussa kun muljaa rengasta, mutta veto pitää olla päällä kun sen tekee. Kuullostaa samalta kuin olisi ulompi vetarin nivel paskana.
osaako kukaan sanoa mistä voisi johtua. Suuntaukseen pitäis mennä varmaan ainakin.. Autona siis a4 b6 etuveto -04 ja alusta on orkkis s-line. Rengas/vanne 225/40-18 / 8"x18"
Comment