Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4F valo-ongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6 4F valo-ongelma

Moikka kaikille! Otsikon autoon on tullut ihmeellinen häiriö, antaa toisesta takasumuvalosta ja rekisterikilven valoista ajotietokoneeseen herjaa. Rekisterikilven valot palaa toisinaan,toisinaan ovat pimeänä. Tänään töistä tullessani huomasin, että herja tulee välittömästi sähköisen käsijarrun käytön jälkeen. Jos sitä ei käytä, polttimoherjaa ei tule edes check-nappia painamalla. Missähän voisi olla vika? Sumuvalot hehkupolttimoilla, rekisterikilven Audin OEM led-moduuleilla.

Mulla aivan normaalit rekisterikilven polttimot ja jostain syystä välillä toinen pimeänä. Käynnistää auton uudelleen, niin vika poistuu. Varmaan enemmänkin ominaisuus.

Comment

Eikös juuri näissäkin ole ollut lamppujen liittimien kontaktivikoja. Herjat ovat hävinneet puhdistuksella.

Comment

Minulla teki tuota samaa kun JUSBEnilla aikaisemmin, vika pahentunut nyt. Tänään antoi polttimoherjaa taas jokaisella käynnistyskerralla. Pitänee huollon miehiä aktivoida samalla kun menee vuosihuoltoon, jos vaikka saisivat toimimaan auton taas normaalisti! :)

Comment

Meikäläisellä herjaa jatkuvasti "centre break light" tekstin näyttöön kun auton käynnistää ja jarrua polkaisee... Onkohan kyseessä piuhavika ja voiko tuolle itse mitään tehdä edes?

Comment

Tyyppivika, kosteus päässyt sinne sisään. Forumilta löytyy tarinaa enemmänkin, kännykällä en jaksa etsiä. Oikea korjaus on vaihtaa keskimmäinen jarruvalo ja tiivistää se vuotokohta. Itse teetin työn muun huollon yhteydessä. Kokeile eri hakusanoja, niin löydät varmasti vastauksia.

Comment

Onko jussilla sedani vai avantti?

Comment

Avantti on...

Comment

Working...
                X