Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Right rear light / right rear fog light

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Right rear light / right rear fog light

Audi A4 B8 herjaa otsikon mukaisesta ongelmasta. Tilanne on se, että edellisviikolla herja ilmestyi ruutuun. Huomasin, että oikeanpuolimmaiset takavalot olivat palaneet (3 kpl). Kävin hakemassa uudet lamput, vaihdoin ne palaneiden tilalle, ja nyt kaikki näyttäisi valojen puolesta toimivan. Edelleen kuitenkin samainen herja ilmestyy jatkuvasti näytölle...? Pitääkö tuo systeemi resetoida jotenkin, jotta saa tuon ilmoituksen pois, vai mikä mahtaa olla vialla?

Onkos niissä takavaloissa can systeemejä? Jos on niin onko can väylään käypäset polttimot?

Comment

Polttimot on haettu suoraan marmoritiskiltä, joten oletan, että pitäis olla soveltuvat...?

Comment

Onko B8:ssa kaksi takasumuvaloa? Siis oikea ja vasen? Niin kuin jossain ranskalaisissa?
        Vanhemmissa on ainostaan vasen jos tarkoitettu oik.puoleiseen liikenteeseen tai oikea jos vasen. puoleinen liikenne.

Comment

Kyllä, on kaksi takasumuvaloa ja molemmat toimii.

Comment

Täällä kans sama ongelma 4f:n kanssa... välissä näytölle tulee lukemaan toi teksti ja välillä ei. Ja aina kun teksti tulee niin kuitenki valot pelaa normaalisti

Comment

Liittimet tsekkaukseen! Todennäköisesti vastuskuorma kasvanut siellä niin että luulee lamppujen olevan rikki.

Comment

Mulla herjas kanssa polttimoita 4f, yleensä oikea taka ja oikea takavilkku. Mulla sammu aina sisänurkan takavalopolttimo herjan aikana, se on aika huomaamaton loppuunsa jos onkin sammuksissa.Putsatkaa valopohjan liittimet kunnolla! Mulla oli maajohdon kontakti hapennut oikein montulle, sen kun putsasi ja himpun käänti vinoon että ottaa pistokkeen kontakteihin eri kohdista kiinni niin loppu herjat. Ja polttimot oli ehjät.

Comment

Working...
                X