Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Iskarin yläpään laakerin vaihto.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Iskarin yläpään laakerin vaihto.

    Minkäslainen homma tässä olis? autona a4 b5. Luin tuolta vanhoja juttuja, jossa oli asiaa että ratti lonksuu käännettäessä ja sama homma mulla. Ja siellä oli kanssa että homma on työläs.. ja siitä ei selviä että miks se on työläs. joten kysäsen että pystyykö ton laakerin vaihtaa ilman että autoo tarvii nostaa ja mitä pitää muistaa yms. Onko se sitten nii että poistaa vaa sieltä ton tukilevyn? Tuntuis että on helppo homma jos menee tollee... vaiko kuvittelen :D

  • #2
    Ei siellä ole laakeria.

    Comment


      #3
      Eikä McPhersonia...Eli jousijalka ei kai käänny mukana. Jostain muualta tulee naksut. Tsekkaa kaikki pallonivelet.
      Viimeksi muokannut ttenhunen; 1.4.2014, 13:11. Perustelu: Typoja

      Comment


        #4
        Heh :) Eli tuskin kannattaa lähteä tuolla vikakuvauksella iskarin yläpään kumeja vaihtamaan.

        Comment


        • #5
          Pallot, rattiakselin nivel tai raidetanko heiluu todennäköisesti.

          Comment


          • #6
            Sehän meni heti alkajaisiksiin päin... :) mietin kyllä pitkään että onko siel mitään laakeria ku konetilaan tulee vaa iskarin kiinnitys pultit. Mutta varmistupa sehi asia nyt. Joo kiitos vinkeistä pitää ruveta tutkii tarkemmin :)

            Comment

            Working...
            X