Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B8 Spacerin sovittaminen..

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B8 Spacerin sovittaminen..

    Tyhmä kysyy viisammiltaan - olen katsellut siis tuohon omaan B8 (MY13) rinkulakeulaan noita spacereita. Alustana on audin orkkis "sport" alusta jota nyt madalletaan vielä noilla Eibachin pro-kitillä, eli tippuu sen 1,5 senttiä. Kiinnostaisi myös levittää vähän pyöriä ulospäin noin 1-1,5 senttiä. Kysymyksiä onkin herännyt, koska netti väittää niin ristiriitaista tietoa, ja rankasti sitä on etsitty.

    Eli miten on, pystyykö tuohon heittämään esimerkiksi tuon Eibachin 12 millisen lätyn, mitä Slamit myö? Mittasin tuon navan keskiön ja se tulee reilun 15 milliä ulospäin, ja juuri tästä syystä vähän epäröin tuota että tuleeko se toimimaan? Vai pitääkö tähän hommata joku 15-16 millinen lätty, jossa sitten herää taas kysymys että sopiiko tuolla madalluksella enää 255/35R19 pyörä pyörimään ONGELMITTA, että ei tarvitse kuunnella sitä rahinaa. Tarpeekseni sain edellisen A3:sen kanssa.

    Nopeasta vastauksesta plussaa ja papukaijamerkki, ilmeisesti tällä viikolla Slamit liikauttaa minua kohti tulemaan tuon Eibachin madallus-satsin, ja siihen samaan tilaukseen olisi kiva saada tulemaan nuokin spacerit :)

    Tänks.

  • #2
    Eibachin spacerit ovat keskittäviä, eli kunhan keskitys on oikea 66,5mm niin käy. Osa malleista on pultattavia ja osa vaatii pidemmät pyöränpultit. Orkkisvanteille voit huoletta heittää 12mm lätyt joka nurkkaan ja mahtuu vielä olemaan.

    Comment


    • #3
      Se riippuu millä ETllä nuo sun vanteet on? Tiukilla voi kuitenkin olla että ilman raapimista selviät, ei se kuitenkaan jatkuvasti hiero kaariin. Mulla on tällä hetkellä noi H&R -45 ja edessä 12mm limput, hyvin pysyy paikallaan, ennen olivat takana, ei ongelmaa siinäkään. Laita vanteiden speksit kuitenkin vielä niim voi auttaa vähän enemmän.. :)

      Jaaa, kiisseli ehti ensin. :D sekin tuli mieleen tosta että jos laitat ne 12mm niin vaatii pidemmät pultit..

      Comment


      • #4
        Pirkule, en muista kuollaksenikaan paljon se on tuo ET, tosiaan se unohtui mainitakin. Malli tosin on Rotor, Audin orkkisvanne..

        Pitänee vaan pistää tilaten nuo Eibachin 12 millin lättyset, kokeillaan miten ne sopii :) Saahan nuo laitettua takasinkin.. Mutta ei siis pitäisi noissa tulla ongelmia, että ei mene pohjaan asti tuo 12 milliä tms? Ja tottakai tilaan ne 40 mm pultit!

        Comment


        • #5
          Ja A4 omat rotorit? Eikös ne oo spekseilleen jotain 8,5x19 ET 43 tjv. Ite laittaisin vaan ne 12. Tulee liian ulos tuolla rengastuksella, jos laittaa ne 16... Ainoat raapimiset jota epäilen että tulis ois renkaat kohtuu linkussa töyssyyn vähän kovemmalla vauhdilla, mutta ns. Normaalisti ajettaessa ei pitäs tuottaa ongelmia. :)

          Comment


          • #6
            Nimenomaan omat, harmaat rotorit mitkä mukana roikkuu :) Ja hyvä hyvä, 12 milliä olisi sitäpaitsi itsestäkin oikein passeli. Mietin vaan sitä että millaiset lie nuo lätyt, että tuleeko se vanne keskittymään kunnolla siihen noiden asennuksen jälkeen tmv, että ei tule ongelmia sen kanssa. Kun ekaa kertaa noiden spacereiden kanssa puljaan :P

            Comment


            • #7
              Ei mulla ainakaan oo ollu ongelmaa, istuu keskireikä hyvin spaceriin. Noilla 5mm "keskittävillä" hoksasin että alkaa tärrää ajossa, nyt ku ollu tammikuusta asti noi 12 edessä niin ei ongelmaa. Itellä on 66,6 reiällä noi lätyt ja ne ainaki istuu navalle niin hyvin ettei pois meinaa saada. :D jos vaan on oikein keskittävä niin samalla tavalla se vanne on siinä spacerilla, kuin navan päällä.

              Comment


              • #8
                Hienoo, jeh. Clubin foorumiin voi aina luottaa ^^

                Onko minkä valmistamat sulla noi kiekot?

                Comment


                • #9
                  Öööö enhän mää nyt äkkiä muista, pitääpä tsekata, liikkeestä ne ostin kuitenkin..

                  Comment

                  Working...
                  X