Urssi osui katukiveen 45 asteenkulmassa repsikan etu pyörään ja tietenkin alatukivarsi solmuun mutta nyt tukivarren vaihdosta huolimatta (audin orkkis osa) pyörä 15mm liijan takana ja vatu passilla mitattuna alareuna sisemmpänä kun yläreuna (kuskin pyörä yläreuna sisempänä) ja vaikka auraus kohdallaan puoltaa repsikan suuntaan tolpan yläpään säädössä ei varoja kallistaa yläpäätä enempää sisään, ilmeisesti mitään pitkittäis säätöä ei S4 etu tolpassa ole eikä alatukivarressa sivuttais säätöä, eli vääntyykö tuo etutolppa noin helposti (ei särkyny rengas eikä vanne koppussa) vai mikä antanut perikkisi kun pyörä pitkin v...... ?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
UrS4 vääntynyt etutolppa ? vai mikä siirtäny pyörän.
Collapse
X
-
No nyt apurunkokin käytetty irti tarkastettu et kumit on edelleen uudet (vasta vaihdettu) pultit ehjät irtoo ja menee paikalleen nätisti eli ei ilmeisesti vääntynyt huomenna vakaajan irrotus et onko muka jousi teräs pystynyt vääntymään ja pitää yrittää ruveta tuota tolppaa ihmettelemään et mistä se ois voinut antaa periksi. rengas on kuitenkin NIIN paljon päin peetä et jostain on pakko löytyy iso vääntymä rengas on edelleen 15mm liijan takana ja 10mm sivuttain alla.
Comment
-
Onhan sulla varmasti "oikean puolen" tukivarsi siellä?
Itse vaihdoin molemmat tukivarret urssiin ja renkaan sijainnin kanssa kävi juuri noin, mutta tietysti molemmin puolin. Saman tiedän käyneen muillakin. Menee siis oikealle puolelle tarkoituettu alatukivarsi vasemmalle puolellekin paikalleen, mutta rengas jää aivan väärään kohtaan.
Tukivarsissa yleensä on merkintä "R" tai "L" osoittamassa kummalle puollelle se kuuluu, vanhaan tai toisenpuolen tukivarteen vertaamalla selviää viimeistään.
Comment
-
Ei kyllä oikein jää noilla eväillä muuta vaihtoehtoa, kuin se, että tolppa on ehkä vääntynyt siitä iskariputken alta. Vakaaja tuskin noin paljoa pystyy vänkäämään koko pakettia.
Comment
Comment