Kahta eri led polttimoa oon jo kokeillut tuohon omaan autoon ja molemmat tekee samaa.. Vilkkuu sekunnin välein.. Ja ainakin jälkimmäinen oli ihan Can-Bus led.. Eli olisi pitänyt toimia. Halua olisi saada kesäksi kirkkaat valot päiväajovaloihin (siis auton omiin umpioihin joissa päivävalona on tuo ba15s)eikä noita kusen keltaisia normeja :) kun autossa on myös nuo S6 audin led päivänvalot puskurissa.. Niin olisi mukavaa kun ne olisi samanväriset.. Onko kellään ratkaisua tähän?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
LED päiväajovalopoltin BA15s kannalla
Collapse
X
-
-
Mut kun tuossa Can Bus ledissä pitäisi jo itsessään olla vastus, että pitäisi toimia..
https://www.google.fi/search?q=can+b...13%3B300%3B282
Tuollaisia mm kokeilin
Comment
-
Vilkkuu vaikka laittaa oikeankin vastuksen, ainakin A6 4F 2007. 5 ms pulssi testaa onko kynttilä kunnossa. Oikealla vastuksella muistaakseni harvenee 5-10 sekuntiin. LED ehtii vilahtaa, hehkulanka ei. Saabissa vilkkuu aina sekunnin välein, Bemarissa kiertävä lampputesti. Joulu tulossa ... Onneksi näkee makkarakopin perässä ajaessa mikä vetoautona on!
Comment
-
Vai olikohan se A4 B7 =) Hyvin tosiaan toimii ja vaalean sinisen auton keulalla ei enää paista keltaiset päiväsieraimet. Tuo 80W on olevinaan "halogenitehoa", mutta ei se valovoimaltaan ole lähelläkään 80W H4 polttimoa.
Comment
-
-
Mä tilasin JS-Tunigilta ba15s 16w ledit ja ne toimii ilman mitään vastuksia. Suuremmat ei varmaan toimikaan. Mitään iloa mä en ainakaan näe miksi hommaisin suurempi tehoset kun ne on kuitenkin vaan päiväajovalot?!? Ei niillä kai ole muuta virkaa kun että on valot päällä.
Comment
-
Nostetaanpas tätä hieman.
Kaikki hakutoiminnot käyty läpi 2007 A 3 P8, DLR BA15S 21W hehkupolttimoiden vaihtamisesta can bus ledeihin. Ilmeisesti parissakaan vuodessa ei ole tapahtunut kehitystä häiriövalojen suhteen ilman rakentelua. Ainakin joka ketjussa törmäsin samaan "vikailmoitukseen" ilman erillisiä vastuksia. Näinkö on vieläkin? Sen ledin ei todellakaan tarvitse olla tehokas, riittää noin samat lumenit kuin hehkussakin, jos vain olisi nykyaikaisen valkoinen valo!
Comment
-
Onko ketään koittanut A6 4F ympäristöön päiväajovalopolttimoksi motonetin versiota että miten pelittää?https://www.motonet.fi/fi/tuote/4330...ELIIKENTEESEEN
Jos on niin minkä väristä valoa tulee?
Comment
-
Koska ei kommentteja tullut, edes kokeiluista, piti kokeilla itse. Hankin can bus 20W led polttimot ja suosituksesta niihin vielä vastukset lisäksi. Hieno ja juuri haettu lopputulos valojen suhteen. Auto vaan ei tykännyt, polttimovaroitus heti kättelyssä molemmilta puolilta.... joten se siitä..... ilmankos on niin hiljaista valorintamalla...
Comment
-
-
Onkos tähän aiheeseen tullut päivitystä parin vuoden aikana. Eli miten saada kusenkeltaiset A6 C6 päiväajovalot päivitettyä mukavamman sävyisiksi/tehoisiksi, ilman diskovaloefektiä?
Comment
-
Comment