Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Aerotwinejä kimppakaupalla Saksasta? (A4 B6)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Aerotwinejä kimppakaupalla Saksasta? (A4 B6)

Päivää.

Ebayssahan noita jälkiasennus-Aerotwinejä varsineen kaupitellaan kovastikin eri malleihin. Hommahan hoituu, kun vaihtaa varret vain ja sitten saakin painella lörppösulilla. Tuttua kauraa varmaan useille. Se onko ne nyt sitten paremmat kuin tavalliset, ei nyt ratkaise, sillä pitäähän nyt tuollaiset olla, kun kerran halvalla saa! :D

Mietin, että pitäisiköhän lähteä kimppakaupalla moisia tilailemaan. Kimpalla saisi hintaa alas ja kuluja jaettua. Tämän hepun kanssa olen vähän meilejä paiskaillut, ja jos 10 satsia moisia ottaa, niin 65? olisi yhden satsin hinta. Siihen sitten postikulu päälle Suomeen + sitten kotimaan kulut, ellei PK-seudulta käy hakemassa. Vilpittömänä ajatuksena olisi myös ottaa muutaman Eeron vaivanpalkka per satsi. Huutokaupat noista ovat päätyneet 80? tienoille, ja Suomessa moinen setti maksaa n. 120?.

Homma menisi niin, että joku deadline tilaukselle, rahat minun tilille, maksan rahat Sakemannin tilillle, kamat tulevat mulle ja postittelen niitä sitten muille ja perin sitten erikseen postikuluja niiltä, joille pitää lähetellä.

Olen noiden Ebay-jannujen kanssa ennenkin asioinut, että nuo prosessit ovat jotakuinkin tiedossa. Ja voisi nyt pitäytyä vain A4 B6 -mallissa, kun lienee yleisin ja sillä saanee joukkovoimaa passelisti. Passat 3B/3BG (97-05) voisi olla myös toinen sopiva kohde, mutta siitä lisää ehkä toisella foorumilla.

Jos kiinnostusta löytyy, niin messua vaan threadiin. Voisi parin viikon sisällä lyödä listan kiinni. Päivitän ketjua/otsikkoa sitä mukaa.

Itse hain vanhoihin varsiin sopivat "lörppösulat" ford-liikkeestä 25e pari.

Vähän mukavammat ovat jäätymismielessä, mutten ei merkittävää eroa. Tietysti eron huomaisi paremmin jos laittaisi vanhan tyyppisen toiselle puolelle ajaksi x.

Comment

Joo, Valeon koukkukiinnitykseen käypä lörpöt mullakin oli viime talvena Golfissa, maksoikohan 70e pari. Mutta ainakin mulla on tossa nyt sellainen ihmekkiinnitys, ettei löydy edes tavallisia sulkia kuin merkkiliikkeestä.

Comment

Jep. Lähinnä juuri tuon hinnan takia höpisinkin noista eli fordilla on joku kampanja, jossa saa 530+500mm sulan tosiaan 25 eurolla pari tarvikkeiden hintojen ollessa 30e kpl.

Ostin 2 pakettia, joista 530 coupeen ja 500 t3:een.

500 voisi coupeen olla parempi kyllä oikealle, koska ala-asennossa ei taivu aivan tarpeeksi ottamaan koko sulan pituudelta.

Comment

Muuten, samalla ebayn kaverilla näyttäisi olevan vakkariviiksiä. Sellainen kyllä kiinnostaisi jos sattuisi tuosta tulemaan kimppakaupan tynkää ;)

Comment

Eipä mulla mitään rikkoutumisongelmia ole ollut. Hyvin nuo on pyyhkinyt kun vaihtoi uudet sulat, mutta
            tehtaan jäljiltä olleet sulat olivat aivan sieltä, kun ne pomppivat aina pyyhkiessä juuri kuskin silmien kohdalta. Oikeastaan ainoa selkeä etu noissa on mielestäni se, että jäät on helppo kopistella pois. Vertailu tietenkin tavalliseen sulkaan on hankalaa kun semmoset pitäisi sitten olla vierekkäin.

Comment

Käytännöt kokemukset noilla lerpuilla kuulostaa olevan hyviä (poislukien rikkoutumisen aiheuttama riski).
              Omassa ässässä on koko ajan vaivannut ongelma, ettei kuskinpuoleinen pyyhin paina kunnolla lasiin kiinni ja pyyhkimistä ei tahdo tapahtua kuin pyyhkimen noustessa, takasin alas tullessa ei tahdo pyyhkiä. Tämä ilmiö vain pahenee vauhdin kasvaessa. Löystyykö ne jouset, jotka painavat vartta ja sulkaa lasia vasten iän myötä? Jousi ei ole poikki ja käsituntumalla ei eroa vänkärinpuoleiseen erota. Toki murphyn lakikin määrää, että pyyhkijöistä paremmin pyyhkii aina vänkärinpuoleinen.
              Niin, asiaan takas. Olisiko järkeä kokeilla noita lerppuja, vai vaihtaako varsi uuteen. Pystysköhän jousta kirimään mitenkään?

Comment

Joo, mitäs tässä sooloilemaan kun on tarjolla osakanavaa ja vaikka mitä, vaikka suosio tietenkin oli superhuimaa! :)

No ehkä muutaman kamun kanssa sitten tilaillaan vaan hissun kissun, nih.

Comment

Working...
                X