Ostin tommosen A6 4F facelift allroadin 50tkm ajettuna ja käytin oston jälkeen huollossa. Etupalat vaihdettiin tuolloin ja hieman ihmettelin kilometreihin nähden lopussa olevia paloja. Eipä tarvitse ihmetellä enää, tänään auto 80tkm kohdalla huollossa ja etupalat sisäpuolelta melkein varottimeen kuluneet. Tulee nyt määräaikaishuoltoon joka kerta 200€ lisälasku :).
Onkos kuinka tavallista? Edellisessä B7:ssa palakierros 100tkm kohdalla ja 210tkm auto vaihtoon samoilla paloilla. Keksin mä ehkä selityksenkin, ajan paljon Korpilahti - Joutsa väliä, jossa on reiluja mäkiä. Autossa on alamäissä jarruttava vakionopeudensäädin. En oo kiinnittäny siihen erityisesti huomiota, mutta reitin tuntevat tietää, että varmasti useassa kohdassa vakkari seisoo jarrulla. Autossa on lisäksi se jarrujen kuivaustoiminto. Silti 30tkm tuntuu kyllä vähältä... jarrutelin mä niihin mäkiin sillä edelliselläkin autolla.
Onkos kuinka tavallista? Edellisessä B7:ssa palakierros 100tkm kohdalla ja 210tkm auto vaihtoon samoilla paloilla. Keksin mä ehkä selityksenkin, ajan paljon Korpilahti - Joutsa väliä, jossa on reiluja mäkiä. Autossa on alamäissä jarruttava vakionopeudensäädin. En oo kiinnittäny siihen erityisesti huomiota, mutta reitin tuntevat tietää, että varmasti useassa kohdassa vakkari seisoo jarrulla. Autossa on lisäksi se jarrujen kuivaustoiminto. Silti 30tkm tuntuu kyllä vähältä... jarrutelin mä niihin mäkiin sillä edelliselläkin autolla.
Comment