Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Maali lohkeilee A4:sesta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Maali lohkeilee A4:sesta

    Huomasin autoa kuivatessa pesun jälkeen, että maalli lohkeilee takaluukusta kilven yläpuolelta. Maali oli irronnut pellin pinnasta noin peukalon kynnen verran. Halkeama maallin pinnassa oli vajaan sentin mittainen, mutta maali oli kupruillut irti laajemmalta alueelta.

    Tarkempi tarkastelu osoitti, että maali on lohjennut sen vuoksi että peräluukun muovinen kahva ottaa kilpisyvennyksen molempiin nurkkiin kiinni. Täytyy keksiä joku hätäpatentti, että pärjää talven suolasuihkujen yli ja jos sitten keväällä käyttäis autoa maalarilla. Soveltuuko korjausmaali ja -lakka tuon halkeaman peittämiseen? Onko muilla B5:n omistajilla vastaavia probleemia.

    No niin nyt on lisää kuvia, laitoin ne linkkinä, koska ovat suht suuria.

    http://personal.inet.fi/surf/guru/vi...6-1621_IMG.jpg
    http://personal.inet.fi/surf/guru/vi...6-1622_IMG.jpg
    http://personal.inet.fi/surf/guru/vi...6-1632_IMG.jpg
    http://personal.inet.fi/surf/guru/vi...6-1633_IMG.jpg
    http://personal.inet.fi/surf/guru/vi...6-1634_IMG.jpg
    http://personal.inet.fi/surf/guru/vi...ukku_iso_1.jpg

    #2
    Nuo on noita sinkityn korin huonoja puolia... pelti alkaa "ruostumaan" ja maali lähtee juuri tuollaisina palasina pois.

    Comment


    • #3
      Hiukan poiketaan aiheesta jos sallitaan?
      Jyppe:Mikä rengaskoko sulla on tuossa punaisessa Audissa?

      Comment


        #4
        OT: oli 8x17" et32 ja 225/45 kummit.

        Comment


          #5
          Olettaen että autosi on vm 00 niin itse marssisin vastaavassa tilanteessa merkkiliikkeeseen ja reklamoisin asiasta.
          En nyt tältä istumalta muista paljonko Audin takuu maalipinnan suhteen oli, mutta siitä olen 100% varma että se oli pidempi kuin varsinainen takuu (ainakin B6:n osalta)

          Tietysti on eri asia jos syynä on joku vaurio tai vastaavaa, mutta jos maali kupruilee tuolla tavalla periaatteessa ilman ulkoista vauriota ym niin eiköhän ainakin osavastuu kuulu valmistajalle.

          Comment


            #6
            Omasta a6 avantista -99 lohkeilee maali etuovien alareunoista. Takuu ei korvaa koska ei ole täydellistä huoltokirjaa. Huollettu muualla kuin merkkikorjaamoissa. Lisäksi pitäisi olla ensimmäinen omistaja. Sitten takuu voisi olla voimassa yli luvatun 3 vuotta. Näin kerrottiin Stockalla.

            Comment


              #7
              Vai sellasta kertoivat Stockalla..

              Mitähän tuohon heidän versioonsa mahtaisi sanoa esim kuluttajasuojalaki..

              Comment


              • #8
                Auto on huollettu aina merkkikorjaamolla ja omaa täydellisen huoltohistorian. Ainoa mikä itseä eniten epäilyttää, on se sama vanha "saksan tuonti".

                Maalin kupruilu johtuu maalin halkeamisesta, halkeamista on edesauttanut peräluukun "kahvan", siis sen muovisen hantaakin mikä on kilpisyvennyksessä, hankaaminen maalia vasten. Kahva ei kosketa peltiä kilven leveydeltä, mutta ottaa ottaa kiinni peltiin syvennyksen vasemmasta ja oikeasta päästä missä pelti kaartuu ulospäin.

                Voishan tuota käyttää Stockmannilla näytillä ja kysyä mitä siihen sanotaan. Onko muuten tuo huominen Espoon miittinki vain ACF:n jäsenille? Ajattelin jos siellä pistäytyy niin vois samalla näyttää tuota halkeamaa.

                Comment


                  #9
                  Olen jäänyt siihen käsitykseen että jos/kun autolla on täydellinen huoltohistoria merkkihuollossa tehtynä niin ei pitäisi olla merkitystä sillä mistä auto on ostettu tai mistä se mahdollisesti on tuotu.
                  Näin pitäisi olla ainakin EU:n sisällä.

                  Se on varma että takuuaikana auton voi viedä missä tahansa merkkikorjaamoon ja mahdollinen vika hoituu merkkiorganisaation piikkiin..miksei siis myös tässä tapauksessa jonkinmoisena "jälkitakuuna"..

                  Voin tosin arvata mikä on Stockan kanta asiaan..

                  Tosin samaan aikaan epäilen sen kannan johtuvan siitä että ei viitsitä ottaa asiaa hoidettavaksi, koska se kenties edellyttäisi hieman enemmän yhteydenpitoa maahantuojaan ja/tai valmistajaan kuin Suomi-auton kohdalla..

                  Comment


                    #10
                    Helman uudelleen maalaus maksaa 200,- , joten ei viitsi ruveta taistelemaan "tuulimyllyjä" vastaan. Tähän merkkiliikkeiden/maahantuojan takuupolitiikka varmaan pyrkiikin.
                    Voittivat taas!

                    Comment


                    • #11
                      Lauantaina Espoossa käydessä tuli kysyttyä maalin lohkeilusta. Paikalla oli vain myyntimiehiä, niinpä eräs nuori ystävällinen myyjä ohjasi kysymään asiaa Merituulen Stockmannilta. Ajattelin tänään soittaa ja kuunnella tuomion, veikkaanpa että minut ja ideani siitä että maahantuoja tulisi asiassa vastaan törmätään jo puhelimessa.

                      Comment


                        #12
                        Mikäli siitä takaluukusta ei löydy mitään ulkoisia vauriomerkkejä, kolhuja tai todisteita osumasta ja stockalta käskevät suksia kuuseen valittamaan, ota yhteys kuluttaja-asiamieheen. Tuotevastuulainsäädännöstä löytyy esimerkiksi sellainen käsite kuin tuotteen oletettu kestoikä, mikä esimerkiksi auton maalipinnan kohdalla on huomattavasti pidempi aika kuin muutama vuosi. Esimerkiksi lähes kymmenvuotiaita mersuja on maalattu Veholla takuuseen ruoste- ja maalipintavikojen vuoksi.

                        Audin merkkiliike/maahantuojaorganisaation työntekijöille on ilmeisesti työnantajapuolelta syötetty tieto siitä että takuu/reklamaatiokorjauskustannukset vähennetään suoraan kyseisen asian käsitelleen työntekijän palkasta. Oikein mitään muuta järkevää syytä ei tule mieleen käytökselle jota noissa takuuasioissa tapaa. Tai sitten suomalaisen luonteenlaadun piirre siinä, että hyväksytään kaikki "maanlannoitukseen käytetty eloperäinen tuote" mitä niskaan kaadetaan ilman valittamista on johtanut siihen, että valitusten ja reklamaatioiden määrä on niin pieni ettei asian hoitamiseen panosteta. Luotetaan vaan siihen että kun valittavalle asiakkaalle sanotaan kovaan ääneen EI, tehostetaan sitä maininnoilla ensimmäinen omistaja, täydellinen huoltokirja, tuontiauto jne asiakas poistuu eikä palaa enää takaisin samasta asiasta valittamaan.

                        Reklamoikaa niistä epäkohdista, älkääkä uskoko mitä se ensimmäinen vastaatuleva merkkiliikkeen edustaja sanoo. Ottakaa yhteyttä kuluttajansuojaviranomaisiin. Lähettäkää valituskirjeitä suoraan tehtaalle jos homma ei pelaa, vaikka se merkkiliikkeen edustaja sanoo ettei siitä ole mitään hyötyä. Ne kaikki saapuneet valitukset rekisteröidään jollain tasolla. Ja kun niitä valituksia kertyy pääkallonpaikalle tarpeeksi, niin kyllä sieltä jossain vaiheessa aletaan kysellä että miksi asiat ei toimi.

                        Comment


                        • #13
                          Jari puhuu asiaa. Olemme ( kansanluonne?) todella huonoja valittajia huonosta palvelusta yms. Nimetkäämme vaikka v 2005 "Valituksen Vuodeksi" Ensi vuonna yksikään " ei purisi hammasta" vaan valittaisisi asianomaiselle taholle käyttäen kaikkia valituskeinoja.

                          Comment


                          • #14
                            Lisäsin muutaman kuvan ensimmäiseen viestiin. Toivottavasti kuvista saa nyt paremmin selvää.

                            Valitettavasti takaluukussa kuprun kohdalla maalissa on halkeama, tarkemmin kun katsoo niin muistuttaa U-kirjainta ylösalaisin. Jos peräluukun muovinen kahva on tehtaalta tullessa jo ottanut kiinni tuohon maalin pintaan, niin että se enemmin tai myöhemmin aiheuttaa mallin lohkeamisen, kuuluu mielestäni vielä tuohon 3 vuoden maalipinnan takuun piiriin. Tiedä sitten mitä mieltä Stockmann on asiasta.

                            Ei tarvi kuitenkaan olla ruudinkeksijä että ymmärtää mistä lohkeama ja kupru ovar syntyneet, edes parhaalla tahdolla mielestäni tuota ei voi laittaa käyttäjän piikkiin.

                            En missään tapauksessa aio antaa periksi, jos minut heti tyrmätään. Mielessä kävi, että Soittaessa sinne Merituuleen vois antaa osoitteen mistä nämä kuvat ja viestiketju löytyvät, jos vaikka auttais asiaa. No, ei ne kuitenkaan ole kiinnostuneet netistä niitä kuvia katselemaan vaan auto täytyy viedä paikan päälle nähtäväksi. Soitin tänään Merituuleen ja kuulemma takuuasioita hoitava henkilö on vasta huomenna tavattasissa.

                            Comment


                            • #15
                              Jep. Mulle lankeaa usein aktiivisen reklamoijan osa konepajakäynneillä ja reklamaation vastaanotossa on eroja. Tosin tilannettani helpottaa työllistävän yritysryppään painoarvo pienellä talousalueella, joka on suurempi kuin yksittäisen käytetyn henkilöauton omistajan Merkkiliikkeen massiivisen olemuksen edessä. Rivi riippuviiksisiä slipoverimiehiä vastaan sukankuluttaja. Leijonat 10 - kristityt 0.

                              Suomalainen oppii hitaasti valittamaan. Täällä osataan kyllä vaieta käsi taskussa nyrkissä. V***uillakin osataan ja kirvestä heiluttaa, mutta asiallinen, faktaan perustuva reklamaatio on aika harvinaista.

                              Comment


                              • #16
                                Nyt on sitten kuultu Stockmannin virallinen kanta asiaan. Soittelin aamulla tuonne Espoon vanhaan Audi liikkeeseen korikorjaamon työnjohtajalle Sami Leiskolle ja hän totesi, että 3 vuotta on takuu ja sen suhteen ollaan tarkkoja. Eli jäin siihen käsitykseen ettei ole takuuseen mahdollisuuksia.

                                Kysyi kyllä, että mistä auto on ostettu, mutta vain kuulemma siksi että neuvottelisin asiasta auton myyneen liikkeen kanssa. Leisko kuitenkin lupasi katsoa autoa, jos käyn sitä näyttämässä, onhan sekin jotakin. Jos se jää katsomiseen niin ei se paljon mieltä lämmitä.

                                Katotaan ensin mitä ne paikan päällä sanovat, menen ensi viikolla käymään.

                                Comment


                                  #17
                                  Halutessaan merkkikorjaamo voi lähettää takuuhakemuksen tehtaalle yli takuuajan maalivaurioista. Siihen liitetään valokuva vauriosta. Tekevät niin vain omille vaki asiakkaille.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Kerkesin kuitenkin keskiviikkona käymään Merituulessa. Astelin muina miehinä sisälle korikorjaamon työnjohtajan tiskin eteen, esittelin itseni ja kerroin että soittelin aamulla A4:sen peräluukusta. Kysyin että keskustelinko asiasta hänen kanssaan ja onko joku asia kesken. Sain hyvin tylysti vastuksen, että minähän se olin ja aina tässä joku kesken on. "Aja se auto tohon oven eteen".

                                    Kävin hakemassa autoni portin pielestä ja ajoin oven eteen. Avasin Leiskolle peräluukun ja näytin kilpisyvennyksen nurkista maalikuprut ja -lohkeamat. Hän totesi, että niin näyttää olevan mutta autosi on jo yli kolme vuotta vanha ettei takuun suhteen ole mitään toivoa. Totesin Leiskolle, että mistä luulet näiden jälkien syntyneen; A: minun vääränlaisesta käytöstä vai B: olisiko kenties peräluukun kahva asennettu jo tehtaalla väärin ja se on ajanoloon aiheuttanut maalin halkeamisen. Kaverilla meni hiukan jauhot suuhun ja hetken miettimisen jälkeen se rupesi taas puhumaan, että maahantuoja on hyvin tarkka siitä kolmen vuoden aikarajasta. Sitten hän sanoi, että onhan kahva voitu irroittaa joskus ja kiristetty sitten liian tiukkaan. Vastasin hänelle, etten näe mitään järkevää syytä miksi kahvaa olisi käytetty irti. Leisko tuumasi tähän, että autohan on voitu vaikka maalata. Sanoin siihen, että olen ostanut auton kolaroimattomana ja oletan siis ettei sitä ole maalattu sen jälkeen kun se on tullut tehtaalta. Siitäkös Leisko innostui ja sanoi, että "luulet sä että ne mainostaa Saksassa autoa myydessä että se on kolaroitu (olin kertonut auton olevan Saksantuonti). Niiden yksi tärkeimmistä myyntikriteereistä on, että auto on kolaroimaton". Sanoin, että olisi itsekkin mukava tietää jos auto on kolaroitu niin sittenhän minua on kusetettu. Auto on tuotu maahan suomalaisen välittäjän kautta, joten hän vastaa minulle siitä että auto on kolaroimaton.

                                    Leisko tarkasteli peräluukkua jokapuolelta siltä varalta, että autosta löytyisi jälkiä maalauksesta. Jälkiä ei kuitenkaan löytynyt ja hän otti kameralla kuvia halkeamista ja koko peräluukusta, jonka jälkeen sanoi minulle, "aja auto ruutuun ja tule sisälle auton huoltokirjan kanssa". Tein työtä käskettyä ja menin takaisin tiskille auton huoltokirjan kanssa. Leisko kuvasi kameralla huoltokirjan kaikki sivut, ja kertoi että täydellinen merkkihuoltohistoria on takuun ensimmäinen edelletys. Tämän jälkeen hän alkoi laskea aikaa rekisteröintipäivästä. Virne naamalla totesi, että autohan on jo pitkästi viidettä vuotta vanha, ei mitään toivoa takuun suhteen. Sanoin Leiskolle, että ethän sinä kuvittele jäljen syntyneen viime yön aikana. Sehän on voinut olla siinä jo vaikka kuinka pitkään. Taas kerran keskusteltiin kolmen vuoden takuusta ja siitä kuinka maahantuoja on sen suhteen tarkka. Kun kuvat oli huoltokirjasta otettu ja siirretty koneelle Leisko huomasi, että auton mittaristosta (ajetut kilometrit) oli jäänyt kuva ottamatta. Sanoin, että ota yhetystietoni ylös niin käytän auto vielä kerran ovisuussa ja lähden sitten menemään. Otettuaan tietoni ylös Leisko sanoi että voin käydä ottamassa kuvan mittaristosta portin pielessä (vettä tuli kaatamalla). Sanoin että voin kyllä ajaa auton ovisuuhun niin ei tarvi enempää kastua. No jos sä vain viitsit.

                                    Ajoin auton vielä kerran oven eteen ja kuvat mittaristosta otettiin. Kyselin vielä ennen lähtöäni, että kaunko korvausvaatimuksen käsittely kestää. Leisko sanoi, että hänellä menee ensi viikkoon ja maahantuojalla se kestää noin kuukauden. Sanoin, että olis mukava saada pellit suojaan ennenkuin alkaa taas suola lentää, jos ei maahantuojan maksamana niin sitten omasta pussista. "Toki se kanattaa korjata ettei vahinko pääse leviämään". Sanoin vielä, että jos asialla on mitään merkitystä niin auto on tullut minulle samasta Saksan merkkiliikkeestä, josta se on myyty uutena ainoalle saksalaiselle omistajalle. Vastaus oli, ettei sillä auton historialla ole mitään merkitystä. Vähän kummaksuttaa kun vielä hetki sitten sisällä keskusteltaessa täydellinen historia oli ensimmäinen edellytys ja nyt sillä ei ole mitään merkitystä.

                                    Ei tässä vielä kaikki, pääsin juuri Länsiväylältä kehä ykköselle niin puhelin soi; "Leisko Stockmannilta tässä terve. Ajattelin vain ilmoittaa että autostasi korvaushakemus lähti jo eteenpäin, ei ole muuten koskaan lähtenyt näin nopeesti". Kiittelin kovasti ja toivottelin päiväjatkot. Suljettuani puhelimen aloin miettimään mikä on vikana kun suhtautuminen loppua kohti muuttui ihan täysin.

                                    No odotellaan tässä kuukausi ja katotaan pääsenkö hieromaan tuttavutta vielä kuluttaja-asiamiehen kanssa, toivottavasti en.

                                    Comment


                                      #19
                                      Hyvä ettet antanut periksi!!!

                                      Mikähän hitto siinä muuten on että ihan liian usein nuo merkkiliikkeien hemmot ovat niin pirun nihkeitä toimimaan em kaltaisissa asioissa??

                                      Tässäkin tapauksessa kun olisi vallan mainiosti riittänyt että kaveri olisi tsekannut vaurion, ottanut tarvittavat kuvat ym ym ja pistänyt asian eteenpäin. Turha siinä minusta on yksittäisen korjaamopäällikön sen enempää kiukutella asiakkaalle..sen kun vain hoitaa hommansa.

                                      Hiukan paremmin saatan joskus kyseisen kaltaisen nihkeyden ymmärtää tapauksissa joissa auto on ko liikkeestä myyty..jolloin vastuu on monessa tapauksessa nimenomaan myyjällä, EI maaahantuojalla tai valmistajalla..mutta tämän kaltaisissa tapauksissa joissa vastuu on selkeästi valmistajalla on merkkiliikkeen turha kiukutella.

                                      Vaikka Veho/MB-organisaatio ei monessa suhteessa ole kenties ihan mallikelpoinen, niin omien kokemuksien perusteella täytyy nostaa heille hattua siitä miten ainakin minun kohdallani edellisen kaltaiset asiat on hoidettu.

                                      "Selvä..soitan heti maahantuojalle..odotatko ihan pikku hetken..? No niin..siellä sanoivat että homma hoidetaan ilman muuta maahantuojan jälkitakuuna..koska voisit jättää auton tänne?"

                                      Näin meni homma kun omassa Mersussa oli joskus pieni epäily voimansiirron viasta..homman selvittäminen kesti vajaat 5min..

                                      Comment


                                      • #20
                                        Kiitos vain sulle Kärki vihjeestä, ei olis itsellä tullut mieleen enää lähteä asiasta reklamoimaan. Jos tämä johtaa toivottuun lopputulokseen niin olen todella tyytyväinen.

                                        Comment


                                          #21
                                          Hyvä Jukka. Nostan hattua sinulle, kun jaksoit vääntää.
                                          Itsekin olen joutunut kyseisessä paikassa vääntämään melkein joka asiasta.
                                          Ja jopa samaisen herran kanssa.

                                          Lopputulos on yleensä ollut positiivinen minun kannaltani.
                                          Tästä huolimatta laitoin paikan boikottiin, koska saan muualta paljon paremman palvelun.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Sain tänään iloisen uutisen Merituulen Stockmannilta, maahantuoja on ratkaissut asian minun hyväkseni. Asian käsittelyssä kesti noin puolitoista kuukautta, no pääasia että maalaavat peräluukun takuuseen.

                                            Törmäsin viikko sitten Stockmannilla, Kiitoradantiellä -01-vuosimallin, eli vuotta nuorempaan ja samoilla kilometreillä olevaan A4:seen, kurkkasin peräluukun kilpisyvennykseen ja näky oli samanlainen, maali lohkeillut peräluukun kahvan molemmista päistä. Auto oli ko. liikkeessä myynnissä. Lähetin Stockkan sivuilla olevan linkin Merituulen korikorjaamon päällikölle ja kerroin, että ei tämä maalinlohkeilu niin uniikki vika sitten olekaan. Hän väitti minulle lokakuussa autoa näyttäessäni, että tämä taitaa olla hänelle ensimmäinen auto, josta maali on näin alkanut lohkeilla.

                                            Comment


                                              #23
                                              Hienoa että sait oikeutta. Oli tuote mikä tahansa niin myyjillä tuntuu aina olevan ensimmäisenä kommenttina "Ei koskaan ennen ole tullut tämmöistä ongelmaa vastaan"..

                                              Comment


                                              • #24
                                                Itsellä kanssa lohkeilee -03/04 A3:sta takapuskurin listan välistä maalit, joita ei ulkopuolinen näe päällepäin, mutta lähempää tarkastellessa ne kyllä huomaa. Useammastakin kohdasta on lähtenyt lohkeilemaan ja ensihuollon yhteydessa tosta takapuskurista otettiin kuvat ja lähetettiin maahantuojalle. Tosin tuostakin on jo 1½ kk aikaa :)

                                                Comment


                                                  #25
                                                  Eikös A3:ssakin ole 3 vuoden maalipintatakuu????

                                                  Eli ei muuta kuin hiukan painavammin sanakääntein neuvottelemaan siitä kuinka homma KORJATAAN..se nimittäin ei pelkästään sillä korjaannu että lähetellään kuvia maahantuojalle.
                                                  1 1/2kk on nimittäin aika hiton pitkä aika kun kyseessä on takuuasian käsittely.

                                                  Ehkä voisit kysellä paikkakuntasi kuluttajaneuvojalta hiukan vinkkiä ja ohjetta siitä kuinka sinun kannattaisi asian suhteen edetä.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    No ainahan noita saa olla potkimassa perseelle että jotain tapahtuisi. On totta että tuossa on 3 vuoden maalitakuu, ja jossei sieltä nyt pikkuhiljaa ala mitään kuulumaan niin sitten tarvitsee ottaa asia projektiksi, että saa jotain tapahtumaan. Mikään varsinainen kiirehän tuolla nyt ei minun kannalta ole kun ei niitä kukaan sieltä huomaa ellei mene 30cm päähän maahan kyykkyyn pällistelemään. Pääasia että kuitenkin jossain vaiheessa tulee hoidettua alta pois. Saavat kohta maalata koko takapuskurin uudestaan :)

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Nyt on oikeus tapahtunut ja autostani on maalattu peräluukku takuuseen, maahantuojan piikkiin. Kävin maanantaina aamulla viemässä auton Merituuleen ja tänään tuli ilmoitus, että auton voi noutaa pois. Pikaisesti tarkasteltuna iltapäivän hämärässä työnjälki oli hyvä, ei ollut valumia missään, saumat oli hyvin häivytetty ja alkuperäiseen maaliin verrattuna ei näkynyt sävyeroja. No, eihän merkkiliikkeen maalaamosta sutta saa tullakaan. Käyn kohta pesemässä auton, sittenhän sen työnjäljen vasta kunnolla näkee.

                                                      OT: Merituulen tepastellessa jollakin näytti olevan A6 allroadilla quattrofunia, oli siinä miehekkäät äänet. En ole varma oliko se 2.7TT vai 4.2 V8, mutta kiva sitä oli kuunnella ja katsella.

                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        vanha aihe kehiin, eilen pestessäni autoa huomasin pahaksi yllätyksekseni että takaluukun kahvaosan yläpuolelta pikkusen lukon vasemmalta puolelta oli maali kupruillut noin 2 sentin matkalta leveys suunnasta ja puolisen senttiä korkeus suunnassa!!

                                                        Luin nämä keskustelut ja soitin sitten Audin liikkeelle ja kysyin takuu korjauksesta, noh vastaus oli tietysti että ei mitään mahdollisuuksia korjata kun ei ole täydellistä huoltokirjaa ja on tuontiauto.

                                                        Takaluukkuun ei ole taatusti osunut mikään ja sitä ei ole maalailtu jälkikäteen. Audin liikkeen mies kysyi vielä että onko autossani vetokoukkua (sanoi sen vaikuttavan korjaus päätökseen) josta olisi mahdollisesti lentänyt kiviä luukkuun. sanoin että ei ole koukkua eikä ole koskaan ollutkaan.

                                                        Pitäisikö minun teidän mielestänne jättää juttu tähän vai yrittää taistella että saisin edes jonkun peltikorjaamon miehen katsomaan autoani??

                                                        Jukan juttua lukiessani tuli sellainen tunne että ehkä jotain toivoa voisi olla!?

                                                        voin laittaa kuvia illalla jos se selventäisi kupruilun laatua

                                                        Comment


                                                          #29
                                                          Itse tein (A3:n ja hieman erillainen maalivika) näin: Pompottelun jälkeen menin Herttoniemen VV-auton peltikorjaamolle, otatin vauriosta kuvat, ja pyysin lähettämään reklamaation tehtaalle. Pieni vaiva, eikä maksa mitään.

                                                          Parin viikon sisällä tehtaalta oli tullut tieto, että korjaus menee tehtaan piikkiin.

                                                          Eli aina kannattaa kysyä.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Joo tulipa sitten koti matkalla töistä poikettua Audin liikkeellä, sain kuin sainkin peltikorjaamon äijän katsomaan autoani, Ensin puisteli päätään että näin vanha auto ja kehtaat tulla ruinaamaan takuu korjausta mutta hiukan avauduttuani muuttui ääni kellossa.
                                                            mies haki digikameran ja otti kaksi kuvaa ja sanoi työnjohtajan olevan huomenna paikalla ja että hän hoitaa nämä kuvat saksaan.... saapa nähä mitä huomenna tapahtuu kun menen töitten jälkeen käymään siellä....mutta jäi kuitenkin sellainen kuva että ehkä ei pidä vielä heittää kirvestä kaivoon, jotain mahdollisuuksia voi olla. ilmoittelen huomen miten kävi

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X