Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rekisterikilpien irrotusongelma (Need help)

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Onko tämä sitä nuorten uusavuttomuutta? :D !
    Jos et halua tehdä uusia reikiä puskuriin kun olet laittamassa jengikilvenalusta, osta vähän pidemmat pultit ja poistaa se muutteri alusen takaa. Käytät sitten ne samat muovihatut ruuvien päälle.

Comment

Onko tämä sitä nuorten uusavuttomuutta? :D !
      Jos et halua tehdä uusia reikiä puskuriin kun olet laittamassa jengikilvenalusta, osta vähän pidemmat pultit ja poistaa se muutteri alusen takaa. Käytät sitten ne samat muovihatut ruuvien päälle.
      Ei välttämättä, ei vaan satu oleen ylimääräsiä työkaluja yms joten ei viittis turhaa työtä tehdä.

Comment

Vie se auto jonnekkin korjaamolle niin ei tarvi tehdä työtä ollenkaan, Laakkonen? Oikeesti, ei se etukilpi voi olla sen kummemmin kiinnitetty kun takakilpikään. Korkeintaan liian pitkät ruuvit menee sitten siihen törmäyspalkkiin mikä on siellä puskurin sisällä.

Comment

Juu, eli samat ruuvit :D

Oli vaan niin hitosti ylimäärästä hommaa ton takapuolen kans että vähän kiinnostaa tietää.

Comment

Piti avautua enemmänkin tähän mutta lopulta olen aivan sanaton.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Legitti Näytä viesti
              Onko millaset ruuvit jne?
              Todennäkösesti rekisterikilpiruuvit. Niis on kannas sellanen olake että saat painettua sen valkosen hatun siihen päälle. Normi tähtipää.

Comment

Vähän offtpiccina, mutta kevennyksenä kun ei enää voi kysellä tyhmiä.
                Monta clubilaista tarvitaan jotta yhden kilvenalusen vaihto onnistuisi?
                Kolme, vai mitä Juha | ja HH92? Niin minä olen se kolmas :D !

EDIT. ja silti ei tullut keskelle...
                Attached Files

Comment

Omassa audissa varmaan käyny yhtä kivasti että takaa kilven ruuvit poikki koska on edellinen omistaja laittanu kilve kiinni jollain silikoonilla tai vastaavalla. Antaa olla nyt nii kauvan kiinni noin ku on tarve.

Comment

Kolme, vai mitä Juha | ja HH92? Niin minä olen se kolmas :D !
                    Pakko puolustaa omaa kunniaa, minä olin vain työkalujen ojentajana!!! : D

Comment

No se oli sen verran vaativaa hommaa, et oli parempi niin. ;)

Comment

Ja torx-kannalla olevien kilpiruuvien koko on tx30 eikä tx27. TX27 kokoa ei ole VAG- konsernin autoissa lainkaan.

Comment

Jätän tämän vain tähän
                          Attached Files

Comment

Kuvassa asia on tiivistetty hyvin. Tämä hölmöily saa nyt riittää.

Comment

Working...
                            X