Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 Renkaat Raapii Lokareihin

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 B5 Renkaat Raapii Lokareihin

    Eli renkaat raapineet etu lokareihin sen verran, että ruostettakin jo havaittavissa.

    Mitähän maksaisi uudet Lokarit Ässään?

    Talvi Vanteiden ET huomattavasti pienempi kuin alkuperäis vanteissa, siksi jouduin käyttämään 5mm Levikkeitä edessä..

    Asia on pitkään vaivannut, mutta nyt täytyy tehdä jotain!

    Auttaisiko esim. Uusien lokareiden levitys asiaan?

  • #2
    B5:n lokarien kaaret ovat jo 15 vuodessa niin rapeita ettei edes tarvi renkaan kontaktia ruostumaan!
    Mitä tarkoitat että käytät 5mm levikkeitä edessä, ethän tarkoita spacereitä, muuten ne renkaat tulee entistä enemmän ulos jos ET on pienempi kun alkuperäisissä.
    Jos et halua uusia vanteita isommalla ET:llä ei muuta kuin mankelia kehiin.

    Comment


    • #3
      Ongelmana on, että vanteiden " puolat " ottaa kiinni satulaan ilman 5mm Spaceria..

      Täytynee varmaankin puristaa lokarin sisäpuolen taitos vasten lokaria ja odottaa kesävanteita, jotka täytyy ostaa oikealla ET:llä..

      Onko hinnasta tietoa, mitä nuo lokarit ois /kpl ?

      Comment


      • #4
        Tuttu ongelma biturbossa.

        Lokarien Tepon hinta 233 e.
        Viimeksi muokannut Killeri; 27.1.2014, 22:50.

        Comment


        • #5
          Ite tilasin jostain virosta tarvikkeena ja ei kyllä tainnu juuri viittäkymppiä kalliimpi ollu kipale. Yllättäen toinen sopii paremmin kuin toinen mutta jos et oo kovin ranttu niin anna mennä. Kesällä maalattu ja laitettu eikä vieläkään ole tippuneet.

          Comment


          • #6
            Okei. Taidan tehdä halvemman ratkaisun ja puristaa vähän lokareita :)

            Tuolta on sitten hyvä lukea, että millasta vannetta alle.

            En usko, että päädyn nuihin tarvike lokareihin. Istuvuus täytyy olla vähintäänkin nykyistä luokkaa.

            Comment


            • #7
              B5 peltiosia saa purkuosina alkaen muutamista kympeistä. Pieni ruoste ei haittaa mitään ellei ole ihan puhki asti, maalaamaan joutuu jokatapauksessa.

              Comment


              • #8
                Isoin ongelma purkuloksuissa kalvanoinnin laatu, omassa kaarassa uudelleen maalattu keulan osat ja muutaman vuoden vanha maali lähtee lohkeamaan irti kun ei tartu kunnolla peltiin. Eli kunnon tarttuvuus kannattaa varmistaa maalatessa. Otat vaan mankelilla sen pokkauksen tasaseksi niin mahtuu rengas hyvin pyörimään, myös pieni keulan nostaminen auttaa asiaa. Jos siis autossa säädettävät iskarit.

                Comment


                • #9
                  Jep. Vetasen sen pokkauksen tasaiseksi! H&R jouset on, mutta mallia " ei säädettävä "..

                  Täytynee ostaa tuo kehuttu FK Highsport Alustasetti.

                  Comment


                  • #10
                    kehuttu FK Highsport Alustasetti.
                    Joka on myöskin paskaksi haukuttu.
                    FK osat on halpoja ja laatu on sen mukaista. Tuurilla voi saada OK setin, jos tykkää pintakovasta.

                    Comment


                    • #11
                      Alkuperäinen kirjoittaja Killeri Näytä viesti
                      B5:n lokarien kaaret ovat jo 15 vuodessa niin rapeita ettei edes tarvi renkaan kontaktia ruostumaan!
                      Höpö höpö. C5:ta happanee etukaaret keksiksi kalenterin mukaan. ;

                      Comment

                      Working...
                      X