Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C5 2.8 Quattro korottaminen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 C5 2.8 Quattro korottaminen

    Eli yhden topicin löysin mutta siinäkin puhuttiin avantin korottamisesta 3 viestin verran.
    Weitecillä yksi sarja myynnissä mutta sekin vain etuakselille (+20mm).

    Mistä siis korotus sarja koko autolle?

    Paljon juttua myös huonontien optio jousista mutta tuntuu sille ettei mistään löydy kun joko sport tai ei sport jousitus, tai jos löytyy niin vähintäänkin ei quattro...

  • #2
    Oliko se minun viestiketju? Tilanne on tällä hetkellä se että mormorilta saisi tilattuna HevyDuty nimellä alustan joka on +20mm. Tätä on kuulema joskus myyty huonontien optiona. Hintaa en nyt ihan muista, mutta reilusti yli tonnin oli tuo paketti. Tampereen Audi centerillä meni tovi löytää tuokin ja alkuun ei ollut edes varmaan onko se korotettu vai vain jäykempi. Tilaustuote jostain sekin on ja pitkä toimitus. Hylkäsin tämän vaihtoehdon.

    Mitään muuta fiksua alustaa en ole löytänyt jolla autoa saisi ylöspäin. Kaikki haluavat vain laskea Audejaa :/ Ainut vaihtoehto tuntuu olevan korotuspalat. Homma on tosin nyt taas vähän jäissä, kun aloin katselemaan itselle uudempaa autoa ja ei jaksa tuota vanhaa enään säätää.

    Comment


    • #3
      Alkuperäinen kirjoittaja Normanton Näytä viesti
      Oliko se minun viestiketju? Tilanne on tällä hetkellä se että mormorilta saisi tilattuna HevyDuty nimellä alustan joka on +20mm. Tätä on kuulema joskus myyty huonontien optiona. Hintaa en nyt ihan muista, mutta reilusti yli tonnin oli tuo paketti. Tampereen Audi centerillä meni tovi löytää tuokin ja alkuun ei ollut edes varmaan onko se korotettu vai vain jäykempi. Tilaustuote jostain sekin on ja pitkä toimitus. Hylkäsin tämän vaihtoehdon.

      Mitään muuta fiksua alustaa en ole löytänyt jolla autoa saisi ylöspäin. Kaikki haluavat vain laskea Audejaa :/ Ainut vaihtoehto tuntuu olevan korotuspalat. Homma on tosin nyt taas vähän jäissä, kun aloin katselemaan itselle uudempaa autoa ja ei jaksa tuota vanhaa enään säätää.
      Tuohon settiin ei ilmeisesti kuulu takapäähän niitä lätkiä?

      Comment


        #4
        Vaihda allroadiin ;)

        Comment


        • #5
          Olikos tuo jousituksen rakenne miten erillainen kun ajatellaan:
          guattro limo -> quattro avant -> avant

          nimen omaan taka-akselilla.

          Comment


          • #6
            Ei toinna ;>

            Comment


            • #7
              Siis ymmärsin että tuo Heavyduty alusta on +20mm sekä edessä ja takana. Kai noita paljoa voi laittaa sitten molempiin.

              Se miten ripustus eroaa takana niin en osaa varmasti sanoa. Voisin kuitenkin kuvitella että kaikissa noissa vaihtoehdoissa on eroja. Se miten isoja ja sopivatko ristiin niin en osaa sanoa.

              Itse olen katsellut C6 allroadia, mutta ovat vain aika kalliita jos ei halua ihan loppuunajettua. Samaan hintaan saisi jo VW Touaregin samoilla kilometreillä ja vuosilla. Voi olla että seuraava on Touareg.

              Comment


              • #8
                FFP:n puolella tuosta on kyselty myös, ja siellä ratkaisu taisi löytyä korkeussäädettävästä alustasta. Joissain niissä riittää säätöä aika hyvin ylöskin päin, joten varmaan aika hyvä vaihtoehto.

                Comment


                • #9
                  Ei ole kellään sattunut jäämään ylimääräistä iskari/jousi sarjaa pieneen kokeiluun? ^^

                  Voishan sitä tietty tehdä sen korotuksen leikkaaliimaa periaatteella :D

                  Comment

                  Working...
                  X