Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 ohjauskulmat camber pielessä?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 B5 ohjauskulmat camber pielessä?

    Ässä oli tänään ohjauskulmien säädössä, mutta kuskin puolta edestä eikä takaa saatu kunnolla säätöihin. Eli camber miinuksella edessä että takana. Mikäs neuvoksi? Voiko etupäässä kelkka (apurunko) olla esim liikaa kuskinpuolella ja siten camber viturallaan? Kiitos jo etukäteen! = )
    Viimeksi muokannut jta; 11.12.2013, 21:24. Perustelu: Foorumilla ei käytetä tervehdyksiä, eikä allekirjoituksia

    #2
    Paljon madallettu ja sama madallus joka nurkassa ?

    Takaa saa säädettyä johonkin madallukseen asti camberin mutta edestä ei.

    Paljon camber oli ?

    Comment


    • #3
      Madallusta abaut 30mm. Takaa jäi mieleen -1,56

      Comment


        #4
        Miinuksellahan se pitää ollakin, muuten on ajo sangen ikävää. :) Laita lappu/numerot näkyviin, hankala arvailla muuten.

        Comment


        • #5
          Siinä lappua... =)

          Comment


            #6
            Edessä camberin voi keskittää säätämällä apurunkoa, mutta muuten sitä ei voi säätää. Näyttäähän tuo takaa olevan ihan ok.

            Comment


            • #7
              Jees, hiukan saisi olla takaakin parempi... =) Ei muuten mitään, mutta auto vetää oikealle ihan kunnolla tällä hetkellä.

              Comment


                #8
                Jos etukelkka on vinossa voi vaikuttaa kulkuun. Tossa lapussa ei ole caster eroja. Säädettävillä ylätukivarsilla camberia ja casteriakin vois säätää etupäässä. Semmonen huolella tehty suuntaus maksaa kyllä paljon mutta tulishan säädöt kuntoon.

                Itse käytin vuosia sitten könikillä, jolloin keskitettiin myös etukelkka. Kesti yli tunnin ja makso alle 200eur sillon.

                Comment


                  #9
                  Takacambereista voi myös loppua säätövara, jos autoa on madallettu tai muuten vanha ja väsynyt koppa/puslat/jne. Takakelkassa on kyllä myöskin reilusti säätövaraa, eli sillä pystyy tuon eron puolittamaan jos ei muuten onnistu. Ei nuo arvot muuten pahalle näytä, mutta liikaa eroa vasemman ja oikean välillä. Se voi aiheuttaa tuon vetämisen.

                  Comment


                  • #10
                    Miksiköhän ei ole casteria mitattu? Tuo camber-ero kyllä tekee puoltamisen, mutta olisi hyvä ssada tietää myös caster. Jos käydään kelkkaa siirtämään, niin samalla saisi myös casterin kuntoon jos heittoa..

                    Comment

                    Working...
                    X