Ässä oli tänään ohjauskulmien säädössä, mutta kuskin puolta edestä eikä takaa saatu kunnolla säätöihin. Eli camber miinuksella edessä että takana. Mikäs neuvoksi? Voiko etupäässä kelkka (apurunko) olla esim liikaa kuskinpuolella ja siten camber viturallaan? Kiitos jo etukäteen! = )
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B5 ohjauskulmat camber pielessä?
Collapse
X
-
Miinuksellahan se pitää ollakin, muuten on ajo sangen ikävää. :) Laita lappu/numerot näkyviin, hankala arvailla muuten.
Comment
-
Jos etukelkka on vinossa voi vaikuttaa kulkuun. Tossa lapussa ei ole caster eroja. Säädettävillä ylätukivarsilla camberia ja casteriakin vois säätää etupäässä. Semmonen huolella tehty suuntaus maksaa kyllä paljon mutta tulishan säädöt kuntoon.
Itse käytin vuosia sitten könikillä, jolloin keskitettiin myös etukelkka. Kesti yli tunnin ja makso alle 200eur sillon.
Comment
-
Takacambereista voi myös loppua säätövara, jos autoa on madallettu tai muuten vanha ja väsynyt koppa/puslat/jne. Takakelkassa on kyllä myöskin reilusti säätövaraa, eli sillä pystyy tuon eron puolittamaan jos ei muuten onnistu. Ei nuo arvot muuten pahalle näytä, mutta liikaa eroa vasemman ja oikean välillä. Se voi aiheuttaa tuon vetämisen.
Comment
Comment