Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

BBS lm replica vanteiden "kehäpultit"?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• BBS lm replica vanteiden "kehäpultit"?

Terve.

Olis muutama kysymys noista feikki kehäpulteista, onko joku sattunut niitä irrottelemaan?
    Saako ehjänä irti ja jos ei saa niin onko kellään tietoa mistä saattaisi saada tilattua uudet sellaiset?
    Maalausta varten olis tarvis saada nuo irti ja ei viitsisi ihan summamutikassa lähteä repimään niitä.

Kiitokset jo etukäteen.

Vaikka tuosta löytyy dummy boltteja

Comment

Kiitos!

Comment

Itse tilasin Ebay:n kautta jenkeistä. Ainakin niistä vanteista piti suurin osa porata pois ja jotkut lähti ihan vetämässä.

Comment

Itse olen kahdet lm repsut maalauttanut. Molemmista joutui poraa melkein kaikki pultit. Muutama vaan lähti vetämällä irti. Toisiin tilasin muoviset koristepultit tuolta linkin kaupasta ja toisiin ostin rst kuusiokolo pultteja, jotka poikkasin sopivaan mittaan. Puolet halvemmalla pääsi tuolla tavalla. Eikä painoeroa noilla ihan hirveesti ole.

Comment

Inter Action LeMans vanteet kehäpultit, mistäs noita saa ostettua?

ja jos jollain löytyisi yksi kpl tuollaisia vanteita (värillä ei väliä) kokoa 8,5x19” et35 5x100 jaolla saa laittaa yv:tä.
            Attached Files
            Viimeksi muokannut Killeri; 8.3.2022, 22:56. Perustelu: Ei allekirjoituksia, kiitos!

Comment

Oletko muuten varma että nuo on kaksiosaiset vanteet? Joissain noissa halpisvanteissa on muovipultit.

Comment

Working...
              X