Kun irroittaa sen kehikon ala ja yläpäästä saa vanhan pujotettua ilman silpomista. Kasatessa ensin linssi kehyksen kanssa ja sitten heijastin.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audin surkeisiin bi-xenon valohin apuja?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Micci Näytä viestiSitä kääntökehikon alaosan kiekkoahan ei ole pakko aukaista ollenkaan.
Itsekin pähkin että avatako vai ei mutta tulin siihen tulokseen ettei siitä ole mitään hyötyä vaan kehikon joutuu leikkaamaan jokatapauksessa yhdestä kulmasta auki että saa vanhan projektorin sieltä pois.Viimeksi muokannut horch; 3.2.2015, 17:40.
Comment
-
Onko tämä yhtään Audin hässäkän näköinen? Onko Audissakin tiedossa nuo poraukset/vingutukset? Tuo vingutuksen tarkotus ei mulle oikein auennut.
https://www.youtube.com/watch?v=4ImcKD5SBywViimeksi muokannut horch; 4.2.2015, 14:48.
Comment
-
Samat leikkaukset ja avarrukset jouduin tekemään. Leikkaus näkyykin kuvassa. Suojasin linssin pyyhkeellä ennen rälläköintiä kapealla laikalla. Linssi osa ei muuten mahdu kääntyvään kehykseen paikalleen.
Avarruksen tein poralla. Tämä pitää tehdä siksi että yläpuolen akseli menee paikalleen.
Johtimien kanssa kannattaa olla varovainen ettei kuoret hajoa. Hajoavat helposti jos johtimet pääsevät kiertymään.
Comment
-
Olenko nyt ymmärtänyt oikein, jos tilaan profiilin autoon facelift umpiot (AFS) joudun halkaisemaan uudetkin umpiot, koska AFS-härpäkkeet pitää siirtää uusiin vanhoista umpioista ja ei mahdu takaosan luukusta ulos?
http://audiled.eu/sklep/catalog/prod...products_id=37
These headlights work as Bi-Xenon with cornering curve , it means that they are fitted with original Audi lens which let to have better lighting focus and better visibility on roads. This set works with original xenon sets. The headlights come without bulbs and ballasts. Customer can use xenon sets from old headlights and cornering modules.
Comment
-
DOT on jenkkiversio ja ECE meillä käytössä oleva. Onko kellään kokemusta auton katsastuksesta noilla DOT-versioilla?
https://www.retrofitlab.com/blog/dot...-beam-pattern/
Comment
-
Jännä kun kysyin suoraan tuolta retrofitistä niin sanoi että molemmat on sallittuja Suomessa, ja hän itse valitsisi DOTin. Syytä ei sanonut. Itse kyllä valitsisin ECEn jos kerran on Eurooppaan tarkoitettu vai voiko valaistu ala olla jotenkin suurempi DOT-kuviolla?
e: Tämän mukaan DOT kelpaisi Suomessakin jos siis kuvion ehdot täyttyy.Viimeksi muokannut horch; 9.9.2015, 19:04.
Comment
-
Tulipa laitettua itsellekkin nuo evo x-r projektorit.
Samalla vaihdoin uudet xenon hehkut ja aikalailla parani valot.
En hoksannu tilata niitä jatkojohtoja, jolla saa ballastilta hehkulle sähköä.
Piti tehdä vanhoista hehkuista ne uros-liittimet ku ei täällä missään ollu myynnissä.
Mulla ei ole niitä kulma valoja, niin tosiaan pystyy vaihtaan ilman "lasin" irroitusta.
Comment
-
Päivitys tarvetta myös täällä ja aikomus tilata nuo EvoX-R projektorit.
Täällä oli puhetta noista piuhoista että tarvisi sinne väliin jotain kun d2s polttimon sytyyin ei vissiin käy tähän projektoriin? Olenko oikeassa?
Katselin autoni varustelistaa että autosta löytyy tälläinen; Bi-functional headlight with gas discharge lamp. Ovatko nämä nyt ilman kaarretoimintoa olevat d2s bi-xenon valot? Eli ei tarvitse vissiin ottaa umpion lasia irti? Hjelppikääs tietämätöntä..
Comment
-
Vaikuttaisi että on "kiinteät" ajovalot eli vaihto on lapsellisen helppoa. Takakautta projektori pois ja uusi tilalle. Lasiin ei tarvitse koskea. Jos on mainintaa "Dynamic Bending Light" niin silloin ovat kääntyvät ajovalot.
Johtoihin tosiaan tarvitset ne adapterijohdot. Löytyvät tästä ketjusta, #130.
Comment
-
Eivät ole kääntyvät, AFS:t ovat kääntyvät
PRCode: 8EH = Bi-functional headlight with gas discharge lamp for driving on the right(US design)
PRCode: 8Q0 = Without headlight-range adjustment
PRCode: 8Q1 = Headlight-range adjustment
PRCode: 8Q2 = Automatic headlight-range adjustment static
PRCode: 8Q3 = Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)
PRCode: 8Q4 = Headlamp range adjustment with fixed bending light
PRCode: 8Q5 = Headlight-range adjustment automatic/ dynamic with dynamic bending light (AFS 1)
PRCode: 8Q6 = Headlight-range adjustment automatic/ dynamic with fixed and dynamic bending light(AFS 2)
PRCode: 8Q7 = Headlight-range adjustment
Comment
-
Ongelmana a4 b6 valoteho. Autossa tällä hetkellä normaalit halogeeni h7+h7 umpiot. Ajattelin uusia molemmat umpiot, sillä ovat jo aikansa eläneet ja toisesta umpiosta on kiinnikkeet rikki. Mitähän kannattaisi hankkia, niin että valot pysyisivät laillisena.
Autossa ei siis ole ajovalonpesureita eikä automaattista korkeudensäätöä, eli xenoneista varmaan turha haaveilla? Tosin luin jostain että jos umpiot ovat DOT hyväksytyt, niin näitä edellä mainittuja varusteita ei tarvita?
Valo teho varmaankin jo paranisi jos ostaisi uudet valeon tai depon umpiot. Noilla halvimmilla umpiolla ei varmaankaan mitää tee?
Comment
Comment