Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 sedan takapolttimoiden vaihto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A4 B6 sedan takapolttimoiden vaihto

Yritin katsoa aukeisiko takaumpiolle jokin luukku mistä valot vaihdetaan, mutta en löytänyt. Ohjekirjasta ei löytynyt muuta kuin tarvittaessa käänny audi-huollon puoleen.Uutena audin omistajana pitää kysellä tyhmiä...

Palaako ko. autossa kahdet valot per puoli vai yhdet?

Sitten toinen kysymys samaan rahaan. Onko kukaan tehnyt "suksipussia" jälkikäteen kun sellaista ei autossa ole?

Tavaratilan aukossa, valaisimen kohdalla on verhoilussa suojatulppa. Sen alla ruuvi. Valaisimen ulkoreunassa kaksi kohdistustappia joten älä väännä valaisinta irti yhdestä reunasta vaan vedä lähes kohtisuoraan ulos. Valaisimessa tuplaparkit.
    Vaihtotyö + 4 lamppua VV-Autossa 11?..

Comment

Kiitos tiedoista. Taidan käyttää vv-auton pikahuollossa kun tuolla hintaa tekevät.

MHE

Comment

Tämä siis Turkusessa. Vaihdati kesällä Helsingissä parkkipolttimon eteen 45? ja toisen Turussa 23?.

Comment

Sitten toinen kysymys samaan rahaan. Onko kukaan tehnyt "suksipussia" jälkikäteen kun sellaista ei autossa ole?
          Minä olen. Penkin selkänoja irti ja painelet sen kanssa autoverhoomoon, joka tekee kyynärnojan takana olevaan kankaaseen siistin reiän. Jos olet Tampereen lähistöllä, niin suosittelen Ylöjärvellä olevaa verhoomoa (en nyt juuri muista nimeä mutta voin kaivaa jos tarvetta). Lopputulos oli hyvä. Hintaakaan en muista, mutta ei se paljoa ollut (olisko ollut 40e tms). Varsinaista pussia ei tehty, pelkkä reikä vain.

Tuon penkin lisäksi täytyy tietenkin tehdä reikä myös selkänojan takana olevaan peltiin, mutta sen pystyy tekemään itse esim peltisaksilla. Myös takaluukun puolella olevaan suojahuopaan saa kotikonstein reiän.

Comment

Working...
          X