Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mustat S-line putkenpäät

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mustat S-line putkenpäät

    Kovasti olen koittanut löytää tummia/mustia putkenpäitä autooni, mutta varsin huonolla menestyksellä. Audillakaan kun ei taida olla myynnissä, kuin niitä ohuempia mustia "tuplaputkenpäitä". Omassa autossa kun on putki per puoli ja nuo putkenpäät ovat huomattavasti "tuplapäätä" isompia/paksumpia. Nettiäkin on tullut kahlattua hyvän aikaa mutta ei onnea vielä. Ei kukaan teistä ole maalattanut kromisia putkenpäitä? Jos, niin millaisella menestyksellä?

  • #2
    Omassa kulkineessani on jälkiasenteiset, hitsatut 100mm putkenpäät. Maalasin mustaksi aivan tavallisella spray maalilla. En tehnyt mitään esikäsittelyjä vaan suoraan kromin päälle pari kerrosta maalia. Ihan hyvinhän nuo ovat jo muutaman vuoden kestäneet käyttöä. Tuossa pari kuvaa. Ovat vain vähän likaiset.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      http://www.ebay.de/itm/Audi-Original...item4aadbc63ad

      Audi Original Sport-Endrohrblenden Auspuffblenden

      Neu Schwarz Chrom
      Audi Original Zubehör Sport-Endrohrblenden. Sehr einfache Montage durch aufstecken auf die serienmäßigen Endrohre. Eine ausführliche Montageanleitung befindet sich im Lieferumfang.

      für Audi A4 8K Modelle mit 65 mm Endrohrdurchmesser
      für Audi A5 8T Modelle mit 65 mm Endrohrdurchmesser
      für Audi Q5 8R Modelle mit 65 mm Endrohrdurchmesser

      Achtung: für alle 4 Zylinder Motoren ausser 2,0 TFSI dieser hat 80mm Endrohre (gilt nicht für Q5).
      Andere Sätze finden Sie aber auch in unserem Ebay Shop

      Comment


      • #4
        Hiomapaperia ja mustaa kilikali maalia perään ja hyvin kestää :) Ainakin reilun vuoden kestänyt pinnassa.

        Comment


        • #5
          Ei mutta juuri nuo ovat liian ohuet. Miksi lie hemmetissä, eivät valmista paksumpia tummina.

          Comment


          • #6
            Joo ei taida löytyä tulle isompihalkaisijaiselle mustia putkenpäitä. Itsellä tuossa Avantissa on mustat putkenpäät molemmin puolin, mutta siihen kävi nuo ohuemmat kun noissa alkupään B8:issa oli ohuemmat putkenpäät myös tuossa 2.0T koneisessa. Jossain vaiheessa 2009/2010 ne muuttui tuohon isompaan halkaisijaan.
            Mulla oli aluksi nuo rosteriset jotka maalasin kiltävän mustaksi kilikalilla. Kyllä ne kesällä menee, mutta talven jälkeen on kyllä aika kulahtaneet ja mattamustat. Ehkä ne kannattaa maalata mattamustaksi mieluummin. Karhensin ensin niitä ja sitten muistaakseni jonkun pohjamaalinkin laitoin. Kyllä se maali siinä pääosin pysyi vaikka sinne tänne tulikin pieniä lohkeamisia maaliin.

            Comment


            • #7
              Kuumuuko nuo putkenpäät mitenkä paljon, että pitääkö ottaa kuumakestomaalia? Mulla ei mitään erillisiä putkenpäitä edes ole, vaan meinasin että jos suhauttas ensihätään maalia pakoputken päähän. Tosin varsinaista tarvetta ei edes ole, melko mattamustat nuo on jo muutenkin.

              Comment


              • #8
                Kokeile ajon jälkeen putken päästä. Ei se hirveesti lämpene ajossa. Pitäisi pysyä ihan normi kilikali.

                Comment


                • #9
                  Kuumankestomaalia todnäk pitääkin lämmittää että se tarttuu. Ja putki lämpiää juuri sopivasti, ainakin motonetin 600C kilikali-maali piti lämmittää 50-100 asteeseen puoleksi tunniksi. Juuri sen verran ainakin kasin putkenpäät tuntuis lämpiävän ajossa.

                  Ekan kerroksen laitoin lämmittämättä ja ei pysyny, lohkeili pala pois. Sitten luin ohjeet... Paikkauksesta tuli ruma, joten uusiks menee kunhan on kuiva päivä... eli keväällä.

                  Comment

                  Working...
                  X