Auto on passat 3b -99 1.8 20V.
Tuntuu tosiaan siltä että taka-akseli jarruttaa liikaa suhteessa keulaan. Kaikki jarrusylinterit ovat puhdistettu ( myös sisältä )ja toimivat täydellisesti. Neste ei häviä. Takana on huonot levyt joten palat eivät edes ota koko alueelta kiinni.. juu pitäs uusia. Edessä levyt ja palat hyvässä kunnossa. Järjestelmässä ei ole ilmaa 99,5% varmuudella. Tai jos sitä on niin se on kyllä ollut siellä koko omistukseni ajan eikä tule sieltä poiskaan, koska ilmattu huolella. Peräkärri perässä tuntuu selvästi että auto pysähtyy huonosti.
Voiko tosiaan olla että etujarrupalat ovat niin huonot kitkaltaan ettei auto meinaa pysähtyä ja tuntuu kuin perä jarruttaisi enemmän? Viime talvena perä lähti joskus äärimmäisessä liukkaudessa jarruttaessa sladiin.
Voiko jarrupääsylinterissä olla jokin sisäinen vuoto jonka syystä keulaan ei tule riittävästi painetta?
En ole koskaan tällaista vikaa tavannut vaikka yli 10v kaiken maailman romujen kanssa puljannut.
Tuntuu tosiaan siltä että taka-akseli jarruttaa liikaa suhteessa keulaan. Kaikki jarrusylinterit ovat puhdistettu ( myös sisältä )ja toimivat täydellisesti. Neste ei häviä. Takana on huonot levyt joten palat eivät edes ota koko alueelta kiinni.. juu pitäs uusia. Edessä levyt ja palat hyvässä kunnossa. Järjestelmässä ei ole ilmaa 99,5% varmuudella. Tai jos sitä on niin se on kyllä ollut siellä koko omistukseni ajan eikä tule sieltä poiskaan, koska ilmattu huolella. Peräkärri perässä tuntuu selvästi että auto pysähtyy huonosti.
Voiko tosiaan olla että etujarrupalat ovat niin huonot kitkaltaan ettei auto meinaa pysähtyä ja tuntuu kuin perä jarruttaisi enemmän? Viime talvena perä lähti joskus äärimmäisessä liukkaudessa jarruttaessa sladiin.
Voiko jarrupääsylinterissä olla jokin sisäinen vuoto jonka syystä keulaan ei tule riittävästi painetta?
En ole koskaan tällaista vikaa tavannut vaikka yli 10v kaiken maailman romujen kanssa puljannut.
Comment