Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ovien alalistat?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Ovien alalistat?

Onko kellään tietoa mistä saisi hankittua nämä kyseiset listat, muualta kuin Audilta. Ovat aika pahan hintaisia siellä. Vanhat ruvenneet repsottaa ja auto vinkuu kuin eläin suuremmilla nopeuksilla.

www.merteil.fi

Mulla ois muutama ylimääräinen A4 lista, kun ostin uudet maalautusta varten. Kolme niistä mun vanhoista listoista on vielä hyvässä kunnossa, ainoastaan kiinnitysmutteri on irronnut muovista. Mutterin liimaus takaisin varmasti onnistuu.

Comment

Kiitti vinkistä! Pakko hankkia uudet, maalaaan myös. On muuten 40% halvemmat kuin m.likkeestä :)

Comment

Kerhon osakanavasta seuraavin hinnoin:
        etuoveen 24,5 ?/kpl (VAG suomi 51,2)
        takaoveen 18 ?/kpl (37,6)

Comment

Moro, löytyykö kerhon kautta C5:n sedan alalistoja ja mikähän mahtaisi olla toimitusaika?

Comment

Ovien alalistat

Mitä ilmeisemmin puhutaan "tyyppiviasta" vai on onko kyseessä ominaisuus ? Minulla myös repsotta kaikki listat autossani. Edellinen omistaja oli niitä liimalla "eheyttänyt" mutta nyt joka lista on enempi tai vähempi irti. Eli tarve olisi uudelle listasarjalle ja mielellään noilla Tepon mainitsemilla hinnoilla. Voisiko Teppo valaista miten nyt asiassa edetään tilauksen suhteen??

Comment

Juha tuolla "vain jäsenille" puolella on Tepon topic aiheesta.

Comment

Ite pistin tylysti epoksilla kiinni repsottavat listat. Ei siitä varsinaisesti huomaa että ois liimattu kun oikoo listan ja jaksaa puristimien kanssa sommitella sen verran että tulee yhtenäisen näkönen paketti. Taisi tulla jopa vähän liiankin jämäkkä ratkaisu :)

Comment

Working...
                X