Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 umpio, halogenit ja xenonit (D2S vs D1S) swappi...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B6 umpio, halogenit ja xenonit (D2S vs D1S) swappi...

Minulle osui käsiin B6 mallin umpiot, ja ne on ilmeisesti olleet halogenit. Umpiossa lukee kuitenkin että H7 ja D1S xenon. Eli eikös se silloin tarkoita sitä että siihen saa laittaa xenoninitkin? Ja se kun vielä käy suoraan siihen kantaankin paikoilleen.

Ja toinen kysymys, minulla kun on D2S polttimot ja ballastit, niin laittaisin ne mielellään noihin ettei tarvitse alkaa ostamaan toisia. Katselin noiden D1S ja D2S polttimoiden speksejä, ja niissä on tuo referenssipiste valokaaren kohtaan sama, 27.1 mm. Eli eikös sen valon silloin pitäisi osua ihan samaan paikkaan, ja toimia myös samoin? Kantakin on sama. Ainoa ero mikä noissa on, tulee sytyttimestä, D1S:ssä se on kiinteästi polttimossa, D2S:ssä erikseen.

http://www.nuconverter.de/dhid.html

D1S speksit
    D2S speksit

Eli tukekaa minun käsitystä siiitä että tuonne umpioon voi laittaa D2S polttimon kerran se sinne mekaanisesti täysin menee, ja nuo kriittiset mitatkin näyttävät olevan samat. ;)

Edit: linkit kuntoon...

Laita sinne vaan... :)

Comment

No eipä taida hirveästi olla tietoa tästä asiasta, mutta kai se jonkun pitää olla pioneeri... :)

Eli kyllä nuo tuonne pitää sovittaa. Kai siitäkin teen joskus jotain raporttia, samalla kun kaikki muukin uudistus.

Comment

Mulla on tuossa irrallaan B6 xenon plussat ja kyllä NIISSÄ ainakin polttimona on D2S:t.

Comment

Mitä tarkoittaa "xenon plus"? Onko se bi-xenon?

Katsopas mitä niissä umpioiden takana yläreunassa lukee, onko siinä "H7 ja D1S xenon", vai mitä?

Comment

Mistä kohtaa umpiota Mikko löysit tuon merkinnän?...olisi itselläkin tarkoitus asentaa xenon jälkiasennussarja jos umpioihin sellaiset saa laittaa

Comment

Siinä se lukee takana yläreunassa lyhyen polttimon kohdalla.

Comment

Niimpä olikin! sama h7 halogen ja d1s xenon näytti olevan...täytyypä pistää harkintaan xenonien vaihto! Onkohan niistä paljon kokemusta onko ne helppo asentaa/onko niissä suurta eroa halogeeneihin verrattuna? Esimerkiksi eräällä jäsenellä näytti olevan myytävänä valmiita jälkiasennussarjoja

Comment

mitä

kaikkea pitää vaihtaa/tehdä jos laittaa xenonit(H7 linssit a4 vm-02

Comment

Working...
                  X