Elikkäs vaihdoin audiini (s4 2,2 vm.93) vakio viistoist tuumasten tilalle 225/45r18 renkaat jotka painotettiin ennen vaihtoa.oli ennestään kiinni mersussa joten keskireikä turhan iso ja vanteissa ET45.muuten hyvin istu mutta 2 milliä enempää ei oo edessä tilaa iskaritolppahässäkän ja vanteen väliin mut mahtuu kuitenki just pyörii .. Takavanteet on aavistukse kierot mut etummaiset ei.no vauhtia ku on about 130 niin alkaa yht äkkiä helvetinmoine suoraansanoen ryskytys etupäästä ja tuntuu että ratti jää kätee.toisella koe ringillä ryskytys alko vast 160kmh . Renkaita vaihttaes huomasin et apparinpuolen etupyörän laakeri on ehkä vähäse turhan väljä mutta voiko se tuohon vaikuttaa.???? Kertokaa mielipiteitä mikä vois olla vikana ja teksti on vähä huonosti kirjotettu koska oon intissä ja tää puhelimel tsättäily o vähä mitä on :-D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Aivan järjetön ryskytys kovassa vauhdissa
Collapse
X
-
Menee taas sanattomaksi. Jos on väärän kokoiset soviterenkaat, kierot takavanteet ja väljä pyöränlaakeri ja vielä pitää kysyä miksi täristää niin suosittelen lukemaan oman viestinsä uudestaan ja miettimään sitten mistä täristys johtuu. Mielestäni tuossa on aika selvästi listattuna jo kolme kohtaa, jotka kannattaa hoitaa kuntoon.
Comment
-
Joo, ihan turha on täällä vatvoa yhtään mitään ennenkuin edellämainitut kohteet on laitettu kuntoon. Oikeankokoiset soviterenkaatkin maksaa kuitenkin lähes pari kymppiä. :)
Comment
-
Tällä valtion "palkalla" nyt ei vaan ihan heti kaikkia edes pikku vikoja korjata mutta no kiitos kuitenki vastauksista täytyypi ostaa ne soviterenkaat ja kyllä jotai speiseriäkin vois toho kaavailla kun aavistukse liian sisää jää vanteet.huudelkaa jos joltai löytys kohtuu edullisesti :-) kiitos kaikille kuitenki
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja äsneljäja teksti on vähä huonosti kirjotettu koska oon intissä ja tää puhelimel tsättäily o vähä mitä on :-D
Ja sitten seuraavaksi luet säännöt: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...230#post732230
Comment
-
Ja C4:sessa vakaajatangon pusla tukivarressa aiheuttaa löystyneenä mukavaa tärinää kovemmissa nopeuksissa. Olin aivan varma että jotain oikein fataalia kävi ekan kerran kun tuon koin- alkoi yhtäkkiä täristämään aivan tajuttomasti, kännykkä lensi telineestään yms.. Vastakatsastettu auto ja hyvillä renkailla. Tukivarsien vaihdolla loppui .....
Comment
Comment