Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

takarenkaat kuluu..

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• takarenkaat kuluu..

elikkäs auto on audi a4 2002 v6tdi neliveto härpäke olen huomannut 20tkm jälkeen et takaset kuluu nopeammin kuin etuset vaik eikö se pitäis olla toisin päin..?käytin aurauskulmien säädös 10tkm sitten,ei ollut mitään mainittavaa ja auto kulkee niin nätisti maantiellä...voisko joku tukivarren pusla olla mennyt väljäksi...uudet iskaritkin laitoin..apuja tarvii

Sanoisin että paineet ei ole kohdillaan. Muuta en keksi, kun uudemmissa torsenilla menee enemmän tehoa taakse. Tuossa -02 taisi olla vielä 50:50.

Comment

Kyllä minulla myös takarenkaat nopeammin ovat kuluneet sen 6v mitä tuo B6 q -03 minulla ollut eli käsittääkseni ihan ominaisuus.
      -Niin lisätään että ei tuo ero kulumisessa iso ole mutta juuri havaittavissa ja takarenkaat kuluvat tasaisesti koko pinnaltaan.
      Viimeksi muokannut J.S.P; 26.8.2013, 20:26. Perustelu: lisäystä

Comment

Mulla ollut reilut neljä vuotta enkä ole havainnut nopeampaa kulumista takarenkaissa.

B6 1.8tq -02

Comment

no on rassi uudet renkaat ostin kesän alussa ni nyt 10tkm jälkeen parempi vaihtaa eturenkaat taakse ja takaset eteen jotta ei tarvii kesän lopussa ostaa paria uusia renkaita...paineet olen tarkistanut mut paljon pitäs olla nyt 2.8bar ja renkaat koossa 18" 225 40.Tosiaan takarenkaat kuluu tasaisestimut hivenen nopeammin kuin etuset...
          Viimeksi muokannut jtheikkinen; 26.8.2013, 21:02.

Comment

Kannattaiskohan käyttää auto pyöränkulmien säädössä... eri paikassa kun 10tkm sitten? Halvempaa kun renkaiden ostaminen.

Comment

Working...
            X