Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B4 80 etulokarien korjaus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• B4 80 etulokarien korjaus

Moro. Ei haulla löytynyt juuri tällaista. Omassa b4 avantissa on läpiruostunut kuskinpuolen lokarin levike. Muuten ihan ok kunnossa. Vänkärin puoli ok kunnossa. Kukkaa sivuvilkun ympärillä molemmin puolin. Tilasin Klokkerholmin korjauspellit, siis koko etulokarit molemmille puolille ideana maalauttaa ja sitten vain bolt on. Hetken kun olin hypistellyt peltejä ja verrannut niitä orkkis pelteihin niin totesin että ei "ihan" samaa laatua kuin orkkikset ja ajatus tuon kuskinpuolen pellin korjaamisesta tuntui taas yllättävän hyvältä. Nyt sitten mietin että millä korjaisi tuon lokarin. Käykö kaari/levike jostain muusta kuin b4 korisista? (poislukien coupe?) Juuri kuskin puolen b4 lokaria ei tunnu löytyvän purkamoilta. Jos jollain on vaikka muuten leikelty B4 lokari/t, mutta kaari ehjä niin saa tarjota. Toki kokonainen ehjä lokarikin käy.

Hjelp! Kait nyt joku on näitä paikkaillut? Leventäis tarjontaa kivasti kun tietäis meneekö jostain muusta korista kaaret tuohon kivasti? A4 B5, Urssi (taitaa olla suuremmat lokarit), joku vw? Noh täytynee panna orkkisia hakuun.

Comment

Miksi et kokeile lähettää e-mail Motonettiin tai muuhun varaosa kioskiin. Niiden netti sivuilla ei näy kuin varaston tilanne, mutta ainakin ne mulle tilas HL- Groupilta lokarit( A6C4)

Comment

Eipä siihen käy minkään muun mallin lokarit.

Comment

Kiitokset Villelle. Täytyy ruveta metsästämään noita orkkiksia. Ja noiden Kolkkerin (käsittääkseni ihan laadukas korjauspeltivalmistaja) peltien jälkeen ei ihan hirveesti houkuta kysellä Biltsusta tai Motonetistä. Mätänetilläkin on samat varaosatoimittajat kuin puljulla mistä ostin nuo. Ja saahan noista koko korjausloksuista puukotettua pelkät kaaret jos haluaa.

Se mikä noissa korjauspelleissä nyt sitten mättää on erilaisten pienten pokkausten ja taitosten laatu, muuten ihan ok. Eli esim. etupäässä juuri ajovaloumpion vieressä orkkis pelti on taitettu nätisti pyöreään muotoon kun korjauspellissä sama kohta on hyvinkin terävä eikä tuota oikein itse saa korjattua. Tuollainen kohtaa oikein huutaa ruostetta kun maali ei taatusti siihen terävään särmään kovin paksulti tartu.

No olis vaan pitänyt tajuta että hyvää ja halpaa ei ole olemassa ;) Maksoivat kokonaista 74 euroa kappale. Se mitä nyt olen Klokkerin peljtejä käyttänyt niin ei aiemmin ole ollut valittamista. Toki kyseessä ollut vain pienempiä korjauspeltejä. Kiitokset vastaajille.

Comment

Orkkis peltikää ei ihan älyttömiä maksa uutena.

Comment

Itsellä kävi mielessä myös et kysäisen ihan piruuttaan Marmorilta tai Slamit tai Teppo jos vaan osaa saa. Mut kiitos vinkistä.

Comment

Working...
              X