Terve. Vaihdoin takaiskarit. Tässä pari vinkkiä ja korjausta Arnottin videoon (https://www.youtube.com/watch?v=a5W-2KSLnkU):
1. Arnottin videossa pyydetään irroittamaan renkaan nopeusanturi. Se ei kannata ellei se ole aivan ruosteeton - helpommalla pääsee kun irroittaa vain anturin johdon tukivarren etureunasta. Antaa silloin riittävästi periksi ja jousi/iskari mahtuu hyvin ulos.
2. Alatukivarren ulkopää kannattaa iroittaa mutta sitä ennen kannattaa merkata pultin kantaan sen asento. Ainakin mulla pultti on epäkesko ja antaa säätää renkaan pystykulmaa ihan kunnolla. Videolla tästä ei puhuta mitään.
3. Ilmapussit näkyivät olevan alkuperäiset eli hyvin on kestäneet. Hioin pussin alle jäävästä muovista turhat arkeologiset knöllit pois.
Aikaa meni vähän yli tunti per puoli, paitsi jos unohtaa o-renkaan ja tekee homman kahdesti... Ja www.air-suspension-shop.com -orkkiniskarit ovat aika hyvät.
1. Arnottin videossa pyydetään irroittamaan renkaan nopeusanturi. Se ei kannata ellei se ole aivan ruosteeton - helpommalla pääsee kun irroittaa vain anturin johdon tukivarren etureunasta. Antaa silloin riittävästi periksi ja jousi/iskari mahtuu hyvin ulos.
2. Alatukivarren ulkopää kannattaa iroittaa mutta sitä ennen kannattaa merkata pultin kantaan sen asento. Ainakin mulla pultti on epäkesko ja antaa säätää renkaan pystykulmaa ihan kunnolla. Videolla tästä ei puhuta mitään.
3. Ilmapussit näkyivät olevan alkuperäiset eli hyvin on kestäneet. Hioin pussin alle jäävästä muovista turhat arkeologiset knöllit pois.
Aikaa meni vähän yli tunti per puoli, paitsi jos unohtaa o-renkaan ja tekee homman kahdesti... Ja www.air-suspension-shop.com -orkkiniskarit ovat aika hyvät.