Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Onko 170€ sopiva hinta hammastangon suojakumin vaihdosta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Onko 170€ sopiva hinta hammastangon suojakumin vaihdosta?

Korjaamo hinta. Koko hammastanko pitää ottaa irti. Yhtenäinen kumi. En jaksa alkaa repiä irti autohallissa. Jos alkaa laskea markoissa, niin pirun kallis. Jos jollain aikaa/halua tehdä jossain Helsingin seudulla, niin saa ottaa yhteyttä. Kumin hoidan itse. kepakorhonen@gmail.com

Ei tuo nyt minusta mikään ihan ryöstöhinta ole. Kyllä siihen se pari-kolme tuntia varmaan menee kaikkineen. Itse tein vitoseen tuon, sekä tiivistyksen ja kyllä niitä tallitunteja kerttyi. Kutosessa vielä hieman ahtaampaa tulipellin luona?

Comment

No ei se kyl mikään herkku homma ole. V koneiseen varmaan viellä ikävämpi joten 170€ kuulostaa ihan hyvältä hinnalta minun mielestä.

Comment

Jos alkaa laskea markoissa, niin pirun kallis.
        Kannattaa lopettaa se markoissa laskeminen.

Comment

Tuohon kun laskee tuntihinnaks 85€ mikä on viellä tosi kohtuullinen helsingin alueella niin saadaan 2 tuntia töitä joka ei todennäkösesti ihan riitä tuon tekemiseen.

Comment

On niin veemäinen homma että en tuohon hintaan edes miettisi itse tekemistä.

Comment

Amalin on sitä mieltä, että lopeta markkojen laskeminen. OK, Kumminkin vaihto maksaa mun 2 päivän palkan. Joten se on mulle aika kallista. Vaikka ei se rikkaalle tunnu.

Comment

Eikös eurot otettu käyttöön reilusti yli 10 vuotta sitten. Sama se silti on vaikka lasikisi pesoina, ei se hinta siitä mihinkään muutu.

Comment

Amalin on sitä mieltä, että lopeta markkojen laskeminen. OK, Kumminkin vaihto maksaa mun 2 päivän palkan.
                  Tuo laskenta on huomattavasti fiksumpaa kuin markkojen laskeminen, joten otit opiksi :)
                  Kyllä se on muutaman kympin tarkkuudella munkin parin päivän palkka.

Comment

Voisin itse maksaa suosiolla tuollaisesta hommasta tuon summan. Mutta en viitsisi maksaa samaa summaa muutaman tukivarren vaihdosta, jonka homman hallitsen jotenkuten itsekin. Kun et kerran aio itse sitä vaihtaa, niin joku muuhan sen sitten tekee ja mielestäni tuo on sangen kohtuullinen korvaus työstä.

Comment

Kuuluko tuohon osien hinta mukaan? Kohtuullinen hinta kuitenkin muuten. Veroja tuossakin vaikka kuinka, että jos sen mukaan ja muut kulut laskee niin aika samaan se jäänee kuin sun palkkakin, mitä mekaanikolle jää käteen.

Comment

Yhden asiakkaan/kaverin b6:sta irroitin ja purin ohjausvaihteen palasiksi pöydälle. Aikaa meni 4,0 tuntia, eli veisin itse kiljuen auton tuolla hinnalla korjaamolle, jos en osaisi itse tehdä...

Comment

Osan(eli suojakumin) hinta on mukana.Ei se kyllä maksa Motonetissä kuin 19,90.

Comment

Aika kohtuullinen hinta ottaen huomioon, että se on kuitenkin pääkaupunkiseudulla.
                            Pikkupajoissa se tuntihinta on selkeästi matalampi useimmiten. Käyppä kysäseen marmorilta tuolle hommalle hinta ;)

Minä lopetin markoissa vertailun aikoja sitten ihan vain siksi, että siitä tuli pahalle päälle. Palkkakin kun tulee euroissa.
                            Vai olisko joku markka-aikana maksanut katsastuksesta 600 markkaa? :)

Comment

Varmista, että tulee laatukumia sitten. Tuota hommaa ei kiinnostaisi varmaan tehdä vuosihuoltona.
                              Itsellä esim. iskarin yläpään kumit meni alle kahteen talveen tarvikkeena aivan riekaleiksi.

Comment

Kumi vihdoinkin vaihdettu. 170€ oli tosiaan kohtuu hinta, kun ne tappeli vaihdon kanssa 2 päivää. Piti kuulemma purkaa vaikka mitä, yksi pultti meni poikki jne. Oli kerrankin onni mukana, kun halusin tarkan hinnan vaihdolle (enkä hinta-arviota) ja loppu oli korjaamon ongelmaa. Vähän jännitti mennä hakemaan, kun en tiennyt pitääkö pesäpallomaila ottaa mukaan lopulliseen hinta neuvotteluun, mutta ne vain totesi: pitää varmaan alkaa käyttää omaa järkeä, eikä uskoa ohje-aikoihin.(ohje-aika 2h)

Comment

Suoraselkäistä toimintaa korjamolta, kai viet autosi sinne jatkossakin.

Comment

Eli lopullinen vastaus kysymykseesi:
                                    Onko 170€ sopiva hinta hammastangon suojakumin vaihdosta?
                                    Hinta ei ole sopiva, vaan liian halpa.

Comment

Todellakin, kahden päivän työ ja tuollainen hinta. Mutta ymmärrän sen että olivat sen luvanneet tuohon hintaan, niin halusivat pitää sanansa.

Comment

Tuohan on jopa naurettavan halpa hinta. Vikakoodin luku ja öljynvaihto omilla öljyllä olis samaa sarjaa (työ, suodatin ja jätemaksu)

Comment

Working...
                                        X