Korjaamo hinta. Koko hammastanko pitää ottaa irti. Yhtenäinen kumi. En jaksa alkaa repiä irti autohallissa. Jos alkaa laskea markoissa, niin pirun kallis. Jos jollain aikaa/halua tehdä jossain Helsingin seudulla, niin saa ottaa yhteyttä. Kumin hoidan itse. kepakorhonen@gmail.com
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Onko 170€ sopiva hinta hammastangon suojakumin vaihdosta?
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
-
Amalin on sitä mieltä, että lopeta markkojen laskeminen. OK, Kumminkin vaihto maksaa mun 2 päivän palkan. Joten se on mulle aika kallista. Vaikka ei se rikkaalle tunnu.
Comment
-
Amalin on sitä mieltä, että lopeta markkojen laskeminen. OK, Kumminkin vaihto maksaa mun 2 päivän palkan.
Kyllä se on muutaman kympin tarkkuudella munkin parin päivän palkka.
Comment
-
Voisin itse maksaa suosiolla tuollaisesta hommasta tuon summan. Mutta en viitsisi maksaa samaa summaa muutaman tukivarren vaihdosta, jonka homman hallitsen jotenkuten itsekin. Kun et kerran aio itse sitä vaihtaa, niin joku muuhan sen sitten tekee ja mielestäni tuo on sangen kohtuullinen korvaus työstä.
Comment
-
-
Aika kohtuullinen hinta ottaen huomioon, että se on kuitenkin pääkaupunkiseudulla.
Pikkupajoissa se tuntihinta on selkeästi matalampi useimmiten. Käyppä kysäseen marmorilta tuolle hommalle hinta ;)
Minä lopetin markoissa vertailun aikoja sitten ihan vain siksi, että siitä tuli pahalle päälle. Palkkakin kun tulee euroissa.
Vai olisko joku markka-aikana maksanut katsastuksesta 600 markkaa? :)
Comment
-
Kumi vihdoinkin vaihdettu. 170€ oli tosiaan kohtuu hinta, kun ne tappeli vaihdon kanssa 2 päivää. Piti kuulemma purkaa vaikka mitä, yksi pultti meni poikki jne. Oli kerrankin onni mukana, kun halusin tarkan hinnan vaihdolle (enkä hinta-arviota) ja loppu oli korjaamon ongelmaa. Vähän jännitti mennä hakemaan, kun en tiennyt pitääkö pesäpallomaila ottaa mukaan lopulliseen hinta neuvotteluun, mutta ne vain totesi: pitää varmaan alkaa käyttää omaa järkeä, eikä uskoa ohje-aikoihin.(ohje-aika 2h)
Comment
Comment