Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Pikkuhomma, Umpio on vissiin neljällä ruuvilla kiinni, ja lasi klipsuilla. Tiiviste kannattaa myös vaihtaa jos ei halua ottaa vuodon riskiä, maksaa Suomen originaalihinnaston mukaan hiukan päälle 20e
Mielestäni sitten ei ole noista kumpikaan, oliko se nyt H4+H1 se 'vanhan' mallin 'ässän' umpio. Sulla on jokus keulakolarissa vissiin säästetty, mielestäni kaikissa Avanteissa pitäisi olla linssiumpiot.
Justiinsa, eli vasta -94 vuosikertaa olevissa on nuo. Eli ainakin ilmeisesti ensirekisteröinti 10/93 jälkeen pitäisi olla, mulla tuolloin rekisteröity ja -94vuosikertaa (tosin alustanumero on todella pieni). Tietenkin jos jollain on jäänyt seisomaan myyntivarastoon ylivuotinen auto, en tiedä kuinka paljon euroopassa/saksassa tuollaisia autoja otettiin varastoon seisomaan.
Näin on. Lasia ei h4+h1 "s2/b4-umpioon" ole tarvikkeena saatavana. Orkkiksena noin 80e. Tuli todettua pari kuukautta sitten, kun kivi lojautti toisen päreiksi.
Linssivalot eivät tosiaan ole kaikissa ABY-autoissa, kuten eivät ole avus-vanteetkaan.
Saksan ebaysta rahteineen linssivalopari noin 450e.
Mites on, löytyykös noita H4+H1 umpion laseja nykyään mistään ja jos pelkästään marmorilta niin mikähän on tän päivän hinta?
Käytin tänään ässää uusintakatastuksessa ja matkalla sinne pajahti rekasta jotai kovaa päin kuskin puolen linssiä :/ Hyvä että oli uusinta, muuten ei olis menny tuonkaan takia läpite, onneks nyt on leimaa kuitenkin :)
Marmorilla ollut perinteisesti halvempi kuin tarvikkeena. Näemmä yllä todennut että ei saisi tarvikkeena, mutta en kyllä allekirjoita nyt itseäni. Kalliimpi se kyllä hyvin luultavasti on.
Omani meni muuten rikki matkalla katsastukseen. :)
Comment