Nii, siinähän se kymysys otsikossa jo tulikin: varottaako palojen loppumisesta valolla vai jarruista kuuluvalla härskillä äänellä?! Kun ei ole suomifinland ohjekirjaa josta asian voisi tarkistaa omatoimisesti.
Kävin tuossa vähän kikkailemassa & luikastelemassa -suljetulla radalla tietenkin:) - ja muutamassa paniikkijarrutuksessa alkoi oik. etupyörästä kuulua outoa vinkumista. Ei normaalia jarruvinkunaa, vaan isompaa ja karumpaa mekkalaa/sorvausta.
Ei kuulu normijarrutuksessa. Mahtaisko olla ufoissa palat loppu vai vakavempaa?
Kuinkas tollasen 200sen pitäis ohjautua/toimia liukkaalla? Nyt joutuu olee matkustajana räkäluisussa heti kun enempi vetää kahvassa. Ihan holtitonta puskemista tai pyörimistä. Alusta on löysä ja eturenkaat ihan lopussa, että meniskö se puhtaasi niiden piikkiin vai onko tuo "oikeesti" tosi puskevaa sorttia jolla mennään niin leveätä linjaa ettei normi-kadussa leveys riitä pysymään ojien välissä?!
Rengaskaupassa kyllä ajattelin käydä heti kun oikee talvi tulee, ja alustaankin on päivitystä tulossa jossain vaiheessa talvea. Pitäs vissiin ottaa kasko ennenkuin pelti kolisee...
Kävin tuossa vähän kikkailemassa & luikastelemassa -suljetulla radalla tietenkin:) - ja muutamassa paniikkijarrutuksessa alkoi oik. etupyörästä kuulua outoa vinkumista. Ei normaalia jarruvinkunaa, vaan isompaa ja karumpaa mekkalaa/sorvausta.
Ei kuulu normijarrutuksessa. Mahtaisko olla ufoissa palat loppu vai vakavempaa?
Kuinkas tollasen 200sen pitäis ohjautua/toimia liukkaalla? Nyt joutuu olee matkustajana räkäluisussa heti kun enempi vetää kahvassa. Ihan holtitonta puskemista tai pyörimistä. Alusta on löysä ja eturenkaat ihan lopussa, että meniskö se puhtaasi niiden piikkiin vai onko tuo "oikeesti" tosi puskevaa sorttia jolla mennään niin leveätä linjaa ettei normi-kadussa leveys riitä pysymään ojien välissä?!
Rengaskaupassa kyllä ajattelin käydä heti kun oikee talvi tulee, ja alustaankin on päivitystä tulossa jossain vaiheessa talvea. Pitäs vissiin ottaa kasko ennenkuin pelti kolisee...
Comment