Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi C4 ruostesuojaus + kivenisku

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi C4 ruostesuojaus + kivenisku

    Eli ajattelin tulevana viikonloppuna tehdä pienimuotoista suojausta autolle. Onko porukka vedelly ruostesuojaa siihen kylkilistojen alapuolelle helma peltiin? Kattelin omaa niin näyttäs olevan jotakin, tai sitten vain helvetillinen kerros maalia, varmaan 2-3mm. Ja sitten vielä ajattelin suojata kaaret jotenkin kun juuri sain paikattua vanhat ruotereijät piiloon. Oon kuullu jostakin kiveniskuteipistä, mutta ei ole kyllä omaan silmään koskaan osunut? Saako mätänetistä noita ruostesuojamömmöjä ja kiveniskuteippiä (millä nimellä onkaan?)

    Ja sitten vielä helmalistat on aika auringonpolttamat niin onko niihin jotakin muovin käsittely ainetta, jolla saisi edes vähän takaisin vanhaa kiiltoa? Sääli on maalipinta on niin kirkas ja nätti ja sitten kaikki muoviosat on kauheet ja ne helmat..

  • #2
    Dinitrolin spray massaa oon suihkinut helmoihin. Kuivuu nopeesti ja näyttää siistiltä. Kivenisku teippinä vois kokeilla ainakin sitä bilteman vinyylikalvoa mikä on tarkoitettu valoihin, on paksua ja aika hyvä liima. Kuumailmapuhaltimella taipuu mihin vaan. Ja samalla vehkeellä kannattaa koittaa elvytellä ne muovilistat. Kokeile johonkin piiloon ensin, kuljeta lämpöä tasaisesti listassa, pitäis se siitä parantua.

    Comment


    • #3
      Tuo kuumalla puhallus toimii kyllä hyvin kun varovasti vaan tekee sen, mutta itellä se kiilto ei ole kestänyt kuin joitain viikkoja kun taas on haaleana,

      ite oon käyttänyt erästä wolfsin tuotetta jota saa nettikaupoista ainakin, vaikkakin vähä suolaseen hintaan, mutta on kyllä joka euron arvoinen ja todella riittoisaa tavaraa, sekä monikäyttöinen, koko auto renkaineen saa iha uuden kuosin kun pesee ensin huolella ja sipasee tuota pari kerrosta pintaan kaikkiin muoveihin ja renkaisiin, ja käyttö on niin nopeaa ja helppoa että tekis vaikka joka kuukausi ton niin pysyy muovit hyvänä varmasti.

      eli siis tuote on "Wolf's Chemicals Tire & Trim Dressing[SIZE=2] Black Out
      ja saa mm. [/SIZE]http://www.projectech.fi/kumi_muovi.html

      Comment


      • #4
        mie omasta lämmittelin puskureiden mustat muovit ja kylkimuovit toholla kun en jaksanut kuumailman kanssa kykkiä kovin. Ei ehkä maailman paras (=turvallisin) konsti, mutta onhan nuo muutaman kuukauden mustana pysyneet. Tietty liuottimella pitää pestä ja hinkata ensin liat kunnolla pois, melkein hyvät tuli muoveista kyllä jo kunnon pesullakin :)

        Mulla irtosi helmakotelon takapäästä dinitrolin suihkumassat 60km soratiereissun jälkeen, en tiedä osuiko sitten kivisuihku niin sopivasti.. :)

        Comment


        • #5
          Kivenisku teippinä vois kokeilla ainakin sitä bilteman vinyylikalvoa mikä on tarkoitettu valoihin, on paksua ja aika hyvä liima. l
          Meet lähimpään asiantuntevaan teippi/mainos firmaan ja ostat sieltä laatukamaa, joka toimii;).

          Comment


          • #6
            Jos suojausta tekee niin ei ainakaan suoraa pellille kiveniskumassaa koska ei tule pysymään..

            Itse laittanu noita techtylin kamoja.. ensiksi putsannu paikat hyvin, sitten techtylin ml550 ohut suoja/tartunta-aine ja tuon päälle sitte kiveniskumassa johon sekoitettu hiukan mukaan tuota ml550..

            Comment

            Working...
            X