Avaudutaan nyt tänne.
Torstai
aamu, nukun pommiin ja kahtasataa töihin. Mukavaa aloittaa aamu keskustelemalla poliisin kanssa "kuka vit*n rallikuskin luulen olevani" tää setä sit huomas että oli katsastuskin rästissä kaks päivää tapeltiin sitte revitäänkö ne kilvet irti vai ei. Noh sain pitää kilvet, eikun konttorille ja hylky paperit. Takimmaiset alatukivarret etupäässä valmiit. noh eikun moponettii uusii hakemaa ja asentamaa. Alapallot luonnollisesti niin luujaa kiinni ettei tosikaan. (2 ulovetäjää tuhannen kappaleiksi.). Kun alapallot on vihdoin irti niin huomaan että näähän on ihan hyvässä kunnossa, jaaaaa se väljä onkin etummaisissa tukivarsissa..
eikun takasi nippuun ja sakkoja maksamaan.
Perjantai
uudet tukivarret ja eikun asentamaan. Pienen talkoon jälkeen konttorille, jossa huomattiin että vasemmalla molemmat ylätukivarret aivan loppu, oikealla raidetangon pää. Eise edellinen katsastaja sit niitä huomannu -.-
Lauantai
uudet palikat ja taas mennään. Ylätukivarsien läpipultti tuttuun tapaan jumalattoman piukassa, yhteen pulttiin meni aikaa 3 tuntia, tämän jälkeen etummaisen ylätukivarren pultti ei mahdu tulemaan ulos-> lentävällä kanta pois ja toista kautta ulos, väänsin sitten vähän liikaa ja napsahti siitä alumiinisesta iskarin yläpäästä korva poikki! Tässä vaiheessa alkoi teksti olemaan sitä luokkaa ettei tänne sovi kirjoittaa.
Mistähän hitosta tuollaisen alumiinisen ylätukivarsi kiinnitys palikan (mikä lie olkaakseli) mahtaisi saada? Viitsisikö joku kattoa etkasta osanumeroa? Pystyyköhän tuollaista tigillä hitsaamaan kuntoon?
Pahoittelen tekstin sekavaa ulkoasua, kirjoitettu suunnattomassa ketutuksessa.
b5 -00 1.8t awt
Kiitos ja näkemiin
Torstai
aamu, nukun pommiin ja kahtasataa töihin. Mukavaa aloittaa aamu keskustelemalla poliisin kanssa "kuka vit*n rallikuskin luulen olevani" tää setä sit huomas että oli katsastuskin rästissä kaks päivää tapeltiin sitte revitäänkö ne kilvet irti vai ei. Noh sain pitää kilvet, eikun konttorille ja hylky paperit. Takimmaiset alatukivarret etupäässä valmiit. noh eikun moponettii uusii hakemaa ja asentamaa. Alapallot luonnollisesti niin luujaa kiinni ettei tosikaan. (2 ulovetäjää tuhannen kappaleiksi.). Kun alapallot on vihdoin irti niin huomaan että näähän on ihan hyvässä kunnossa, jaaaaa se väljä onkin etummaisissa tukivarsissa..
eikun takasi nippuun ja sakkoja maksamaan.
Perjantai
uudet tukivarret ja eikun asentamaan. Pienen talkoon jälkeen konttorille, jossa huomattiin että vasemmalla molemmat ylätukivarret aivan loppu, oikealla raidetangon pää. Eise edellinen katsastaja sit niitä huomannu -.-
Lauantai
uudet palikat ja taas mennään. Ylätukivarsien läpipultti tuttuun tapaan jumalattoman piukassa, yhteen pulttiin meni aikaa 3 tuntia, tämän jälkeen etummaisen ylätukivarren pultti ei mahdu tulemaan ulos-> lentävällä kanta pois ja toista kautta ulos, väänsin sitten vähän liikaa ja napsahti siitä alumiinisesta iskarin yläpäästä korva poikki! Tässä vaiheessa alkoi teksti olemaan sitä luokkaa ettei tänne sovi kirjoittaa.
Mistähän hitosta tuollaisen alumiinisen ylätukivarsi kiinnitys palikan (mikä lie olkaakseli) mahtaisi saada? Viitsisikö joku kattoa etkasta osanumeroa? Pystyyköhän tuollaista tigillä hitsaamaan kuntoon?
Pahoittelen tekstin sekavaa ulkoasua, kirjoitettu suunnattomassa ketutuksessa.
b5 -00 1.8t awt
Kiitos ja näkemiin
Comment