Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 C4 jarrulevyt, mitkä sopii ja mitkä ei?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 C4 jarrulevyt, mitkä sopii ja mitkä ei?

Onkohan tuolla sivulla jotkut sellaiset, mitkä pitää heti jättää laskuista pois?
    http://www.topautoosat.fi/auto-merkk...jarrulevy.html

Nyt pitäisi pikaisesti saada tilattua levyt eteen ja taakse. Tuolla kun on vähän enempi vaihtoehtoja mistä valita ja kun en tätä uusinta tulokasta tunne käytännössä lainkaan, niin olisi mukavaa jos joku tietäisi, että vaihtuuko tässä ko mallissa jarrulaikat keskenmatkan? Mätänetistä kävin pikaisesti kysymässä, niin ei tuntenut koko moottoria, joka on 2.8 V6 (128kW) quattro ja korina avant.

tuollahan on kyllä aika hyvät mittatiedot levyistä jos pääset mittaamaan...

Comment

Niin on juu. Pitäisi vaan saada auto ensin kotiin, että pääsisi mittaamaan.
      Onkos noissa merkeissä joku sellainen, mitä EI pidä ostaa? Nyt periaatteessa aivan sama, minkämerkkiset, vaikka sitten ne halvimmat, kunhan jotkut laikat sieltä tulisi mitkä saapi sopimaan. Samalla vaihtelen palatkin.

Comment

Mapcoa ainakin itse välttäisin, monesta muusta tuolta ei ole edes mitään hajua... Brembo ja bosch nyt ainakin hyviä.

Comment

En minä ainakaan ole noissa törmännyt kuin 288*25mm jäähdytetyt levyt eteen ja 245*10 normilaikat taakse. Ursissa sitten jäähdytetyt levyt takana, olisko 269*18 tms ja edessä Ufot tai HP2?
          Motonetissä ei luettelossa ole noita koneita tarkemmalla tasolla kuin V6 ja esim Tdi.
          Mulla ainakin sekä 93 2,6 ja 96 2,5Tdi on noilla samoilla edellämainituilla levyillä, joten vahva mutu on että kaikki isompikoneiset C4 quattrot ( poislukien Urs4/s6) on noilla samoilla levyillä

Comment

Pitänee jotkut laikat tilata, nyt on taas auto pihassa niin pääsee mittaamaan halkaisijankin. Voisin väittää, että ihan sama mitkä sinne ottaa noista, niin on paremmat kun nuo mitkä on tällä hetkellä. Niin järkyttävä ravistus kun jarruttaa, että oksat pois. Ja voi kun se lista jäisikin vaan noihin jarruihin, mutta ei siitä tässä aiheessa tuon enempää.

Comment

Working...
            X