Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pysyvätkö puskurinsuojat/lastaussuojat kiinni talvella?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Pysyvätkö puskurinsuojat/lastaussuojat kiinni talvella?

Onko kenelläkään mitään kokemuksia noista jälkiasenteisista suojista - liimattavista muovikalvoista tai muista - että kestävätkö teippi/tarrakiinnitykset pakkasia ja pesuja?

Esimerkiksi nämä:
    http://www.slamit.net/news/145/75201...t-valikoimassa

Jos on laatuteipit niin kyllä ne pysyy. Ei ne ovien sivulistatkaan ole kuin teipillä kiinni.

Eriasia jos tuollaista haluaa, kannattaa harkita myös kirkasta kalvoa.

Comment

Minulla on oem-mallinen kirkas muovikalvo ja hyvin on pysynyt, vaikka itse asensin :) Kohta varmaan 4 vuotta olllut paikallaan.

Comment

Oliko niin, että tehtaan ehdotus on läpinäkyvä teippi?

Comment

Teippiä itsekin suosisin. Silloin ei mene puskurin ja suojan väliin pölyä tai likaa hinkkamaan maalipintaa rikki.

Comment

Minkälaisella teipillä tommoset muovisuojat yleensä laitetaan kiinni? Onko niissä vaan jotain 3M kaksipuoleista?

Comment

slammit.net: "Mallikohtainen ABS- muovista valmistettu lastaussuoja kiinnitetään puskuriin helposti mukana seuraavalla 3M- kaksipuoleisella teipillä"

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja mikmoila Näytä viesti
                Oliko niin, että tehtaan ehdotus on läpinäkyvä teippi?
                Kai sitä voi teipiksikin kutsua, kirkas valmiiksi muotoon leikattu muovikalvo.

Comment

No niin, ostin alkuperäisen läpinäkyvän suojan (4F9 061 197) mutta alkoi mietityttämään että miltähän lopputulos näyttää kun takapuskurissa on muutama naarmu jo ennen suojaamista....Taitaa mennä myyntiin tuo suoja.

Comment

Kiillottaa naarmut pois?

Comment

Tuotahan voisi kokeille, mitä suosittelet - jotain myllytystahnaa?

Comment

Pesukinnas forumin puolelta varmaan löytyy harrastelijaa joka tekisi myös koneella, mutta jos käsin koittaa niin Farecla tahnaaineet ainakin ihan ok. Ainahan tuo riippuu naarmujen koosta ja määrästä mitä kannattaa käsin tehdä. Pieniä olen käsin saanut hyvin pois.

Comment

Itse olen työssäni asennellut satoja kalvoja takapuskureihin ja aika harvoin vanhat naarmut näkyvät kalvon läpi. Voisin jopa väittää että naarmuinen takapuskuri paranee kun siihen asentaa kalvon.
                          Kirkas kalvo toimii periaatteessa lakan lailla siinä pinnassa ja tasoittaa kaikki naarmut paitsi tietenkin ne mitkä ovat pohjiin asti puhki.

Comment

Working...
                          X