Juttuahan näistä on vaikka kuinka, mutta ihan kaikkea ei sieltä selvinnyt.
Ongelmana on se, että yksi toimiva (ainakin pitäisi olla) pommi olisi varastossa mutta se on pyöreäkaulainen eli ilmeisesti väärä vaihtoehto tommoseen 89 malliseen sataseen. Saako tommosta toisenlaista pommia kuitenkin asennettua järjestelmään, vai onko siinä jotain semmosta mikä täysin estää homman? Näin ohjaustehostimen öljyn vaihdon yhteydessä olisi hyvin onnistunut homma samalla kerralla.
Ongelmana on se, että yksi toimiva (ainakin pitäisi olla) pommi olisi varastossa mutta se on pyöreäkaulainen eli ilmeisesti väärä vaihtoehto tommoseen 89 malliseen sataseen. Saako tommosta toisenlaista pommia kuitenkin asennettua järjestelmään, vai onko siinä jotain semmosta mikä täysin estää homman? Näin ohjaustehostimen öljyn vaihdon yhteydessä olisi hyvin onnistunut homma samalla kerralla.
Comment