Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ44 pommeista

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Typ44 pommeista

    Juttuahan näistä on vaikka kuinka, mutta ihan kaikkea ei sieltä selvinnyt.

    Ongelmana on se, että yksi toimiva (ainakin pitäisi olla) pommi olisi varastossa mutta se on pyöreäkaulainen eli ilmeisesti väärä vaihtoehto tommoseen 89 malliseen sataseen. Saako tommosta toisenlaista pommia kuitenkin asennettua järjestelmään, vai onko siinä jotain semmosta mikä täysin estää homman? Näin ohjaustehostimen öljyn vaihdon yhteydessä olisi hyvin onnistunut homma samalla kerralla.

    #2
    Ero taitaa tulla tiivisterenkaista, on joko kumisilla o-renkailla, tai sitten metallitiivisteillä. Jos en väärin muista, niin olikohan niin että o-rengas letkuliitin ei toimi metallitiivisteellä olevan pommin/pumpun kanssa kun tiivistävä tasopinta vastakappaleessa on liian pieni.

    Comment


    • #3
      Niinhän se tuppaa olemaan, ettei se yksi kirjain osanumeron perässä ole turhaan muuttunut :) Nykyinen pommi antaa huikeat yksi tai nolla tehostettua jarrunpainallusta kone sammuksissa...

      Tutkitaan vielä asiaa jos sen sinne vielä jotenkin saisi kiinni. Jos ei, niin mulla ois jollekki pommi tuoppihintaan.

      Comment


      • #4
        Pikku yksinpuheluna vielä, että jätin sen pommin vielä rauhaan mutta vaihdoin tehostinöljyt. Kyrsi aika paljon kun epäilyttävän punasta nestettä tuli ulos ja epäilen, että sitä vielä vielä on järjestelmässä ku vaan litra meni vihreetä kultaa sisään. Eli uudestaan varmaa joutuu ton ölpänvaihdon tekemään...

        Comment

        Working...
        X